2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
قتل دلخراش آسنای 2 ساله در آغوش مادر

قتل دلخراش آسنای 2 ساله در آغوش مادر

نمی دانم چگونه با نگهبانان سنگ بری درگیر شدم و تکه آجری پرت کردم که به سر آن دختربچه خورد!

دوات آنلاین-جوان 22 ساله ای که با سنگ پرانی به سوی یک خودروی عبوری در مشهد، دختر بچه 2 ساله ای را در آغوش مادرش به قتل رسانده است پس از فرار به شمال کشور، در کمتر از 24 ساعت با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در چنگ قانون گرفتار شد.

 

ماجرای این جنایت وحشتناک از آن جا آغاز شد که جوان 22 ساله ای به نام «سجاد» بستگان و آشنایانش را به جشن تولدی دعوت کرد که قصد داشت پایان خدمت سربازی اش را نیز جشن بگیرد، اما او بعد از برگزاری جشن و در اواخر شب از منزل پدربزرگش (محل جشن) بیرون آمد تا نزد دوستش برود! او با «میلاد» در سه راه دانش مشهد قرار گذاشته بود ولی زمانی که از پل عابر پیاده به آن سوی بزرگراه عبور کرد تا سر قرار برود به دلیل نامعلومی با یکی از نگهبانان کارگاه های سنگ بری درگیر شد. نگهبانان نیز که نمی خواستند کار به نزاع و پلیس کشیده شود، از کارت ملی آن جوان با گوشی تلفن همراه عکس گرفتند که اگر حادثه ای رخ داد بتوانند او را به پلیس معرفی کنند. گزارش خراسان براساس محتویات پرونده حاکی است، جوان 22 ساله که مدعی بود به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی، مست شده است، کمی آن سوتر، ناگهان تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودروی عبوری پرت کرد. این تکه آجر فضا را شکافت تا این که به سر دختر بچه 2 ساله ای خورد که در صندلی خودرو و در آغوش مادرش به خواب ناز رفته بود! مادر که وحشت زده دستان خون آلودش را دید، با چشمانی مضطرب و حیران، جیغ کشید و این گونه پدر دختر به سوی مرکز درمانی حرکت کرد اما شدت اصابت تکه آجر به حدی بود که دیگر آسنای 2 ساله نفس نمی کشید و دار فانی را وداع گفته بود!

 

با اعلام این خبر تاسف بار از سوی نیروهای انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد شبانه عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

 

قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با توجه به مرگ دلخراش این کودک در آغوش مادر، دستورات محرمانه ویژه ای را صادر کرد تا این پرونده در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

 

با توجه به اهمیت ماجرا و ناشناس بودن عامل سنگ پرانی، با دستور سرهنگ حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی با نظارت مستقیم و راهنمایی های سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی خود را در این باره آغاز کردند.عملیات پوششی و غیرمحسوس کارآگاهان به محل سنگ پرانی در نزدیکی سه راه دانش مشهد کشید و گروه کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ بهرام زاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) در بررسی های مقدماتی دریافتند که یک جوان حدود 22 ساله لحظاتی قبل از سنگ پرانی در محل با نگهبانان سنگ بری درگیر شده است. به همین دلیل کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته محلی موفق شدند تصویری از این جوان مظنون به دست آورند. وقتی تصویر مظنون به سنگ پرانی در اختیار نگهبانان قرار گرفت آن ها نیز تصویر کارت ملی جوان مظنون را از گوشی تلفن همراه استخراج کردند و به کارآگاهان نشان دادند.

 

این ماجرا بیانگر آن بود که عامل سنگ پرانی همان جوان 22 ساله مظنون است بنابراین با روشن شدن مشخصات وی، بلافاصله کارآگاهان با دستور قاضی احمدی نژاد به محل سکونت متهم به سنگ پرانی در منطقه قاسم آباد عزیمت کردند ولی او به همراه مادرش که آن شب به عنوان مهمان پسرش به جشن تولد آمده بود، از محل گریخته بودند.

 

ردیابی های اطلاعاتی کارآگاهان حکایت از آن داشت که متهم به سوی شهرهای شمالی کشور رفته است چرا که مادرش نیز پس از طلاق از شوهرش در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کرد به همین دلیل کارآگاهان شبانه با دستور قضایی عازم شمال شدند و از طریق شگردهای تخصصی کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی به ردیابی متهم پرداختند تا این که او را با ترفند خاصی به دام انداختند. این متهم 22 ساله که در مشهد مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود ابتدا سعی کرد همه چیز را انکار کند و خود را بی خبر از ماجرای قتل دختر کوچک نشان بدهد اما وقتی کارآگاهان تصاویر او را مقابلش گذاشتند و مدارک و شواهد انکارناپذیر را روی میز چیدند، ناگهان لب به اعتراف گشود و مدعی شد: در شب جشن تولدم داخل اتاق رفتم و به تنهایی کمی مشروبات الکلی نوشیدم ولی آن شب با مشت به ساعت کوبیدم و با حالت عصبانیت از خانه بیرون زدم تا نزد دوستم میلاد بروم که با او در سه راه دانش قرار گذاشته بودم اما نمی دانم چگونه با نگهبانان سنگ بری درگیر شدم و تکه آجری پرت کردم که به سر آن دختربچه خورد! بعد هم با دوستم به سوی پارک بنفشه رفتیم و تا ساعت 4 صبح آن جا بودیم که خوابم برد وقتی از خواب بیدار شدم دیدم ساعت 6 صبح است به خانه رفتم و ماجرا را برای مادرم بازگو کردم و سپس از او خواستم تا وسایلش را بردارد که با هم به شمال برویم! چرا که از طریق یکی دیگر از دوستانم فهمیده بودم که سنگ پرانی من موجب مرگ دختر بچه ای شده است که از بستگان همان دوستم بود!

 

تحقیقات بیشتر در این باره با  دستور قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاه حمیدی فر (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.