2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جزییات‌ ابتلای خانم‌بازیگربه سرطان

جزییات‌ ابتلای خانم‌بازیگربه سرطان

من از سرطان قویترم .... عشق بورزیم تا همیشه.....

دوات آنلاین-سرطان. این نام این روزها در ذهن بانوی بازیگر مرتب دور می‌خورد. شراره درشتی با این بیماری صعبالعلاج دست و پنجه نرم می‌کند.

 

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان بود و حتما بازی‌های او را  در سریال هایی مانند زیر آسمان شهر ، روزهای زندگی ، کاکتوس ، پدرخوانده ، دفترخانه شماره 13 و فیلم های سینمایی مانند  بله برون و شاخه گلی برای عروس  دیده‌اید.

 

شراره درشتی سالهاست به سوئیس مهاجرت کرده و آنجا زندگی میکند. او با انتشار عکسی در بیمارستان از ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد.

شراره درشتی با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت :سوئیس ،زوریخ :26 .3. 1398

 

من از سرطان قویترم .... عشق بورزیم تا همیشه.....

سوسن پرور با انتشار عکسی در کنار شراره درشتی به همدردی با این بازیگر زن ایرانی پرداخت و نوشت : شری جان امشب پستت رو دیدم . کپشن کوتاه بود :من از سرطان قوی ترم . کوتاه اما کاملا معرف کاراکتر و شخصیت شراره درشتی بود .

 

من تو رو خیلی می شناسم و همیشه دیدم که چه جوری روزای سخت رو گذروندی به همین دلیل به کپشنی که نوشتی ایمان دارم . وقتی داشتم هایلایت رو می نوشتم می دونستم بازیگر دلارام فقط تویی چون فقط تو بلدی نیمه پر لیوان رو ببینی . تو برای من نماد شکست ناپذیری هستی تو واقعا اثبات کردی خواستن توانستنه .

 

روزای اول سوییس رو یادته ؟ صدای پیغام گیر تلفنت رو یادته ؟ باورم نمیشد اینقدر سریع به زبان سوییس مسلط شدی ! تو به شدت شکست ناپذیری و من هم کپشنت رو تکرار می کنم :تو قوی تر از سرطانی .دوستت دارم و همیشه برات بهترینها رو از خدا می خوام .

 

پ .ن :عکسها یادگار نمایش هایلایت هستند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.