2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار5 زن در پراید مسافرکش

آزار5 زن در پراید مسافرکش

متهم: از دختر مورد علاقه‌ام کینه به دل گرفتم و تصمیم به انتقام از زنان گرفتم.

دوات آنلاین-راننده جوانی که به بهانه ارتباط  دختر مورد علاقه‌اش با مردان دیگر زنان را در شرق تهران مورد آزار قرار می‌داد، دستگیر شد.

 

به گزارش دوات آنلاین اولین شکایت از این راننده که جوانی 25 ساله ‌است حدود شش ماه پیش در دادسرای جنایی تهران و پلیس آگاهی مطرح شد و زنی از تصمیم راننده یک خودرو پراید برای ربودن او خبر داد.

 

این زن در تشریح ماجرا گفت: من برای اینکه به سر کار بروم سوار یک خودرو پراید شدم. پس از مدتی متوجه شدم راننده از مسیر خارج شده است اما وقتی به او اعتراض کردم اول با تندی جواب من را داد و وقتی باز هم ادامه دادم با یک گوی فلزی بزرگ به من حمله کرد و بعد هم شروع به دست‌درازی به من کرد. چون رزمی‌کار هستم با او درگیر شدم و با یک فلز که در ماشینش بود ضربه‌ای به گردنش زدم.

 

این زن درباره فرار خود نیز توضیح داد: وقتی ضربه زدم از گردنش خون آمد و کمی بی‌حال شد،‌ آن موقع بود که من موفق به فرار شدم اما وقتی می‌خواستم فرار کنم فهمیدم در ماشین را هم دستکاری کرده است، برای همین به سختی توانستم فرار کنم.

 

در پی این شکایت تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران آغاز شد و این در حالی بود که در فاصله کوتاهی از اولین شکایت، شکایات مشابهی مطرح شد.

 

تحقیقات همچنان ادامه داشت و در نهایت با سرنخ‌هایی که اولین شاکی به پلیس داده بود، کارآگاهان با کنار هم گذاشتن چند شماره از پلاک خودرو متهم تحت تعقیب مشخصات 40 خودرو و رانندگان‌شان را بررسی کردند و در نهایت به مظنون اصلی رسیدند.

 

متهم 25 ساله پس از دستگیری به اتهام خود اعتراف کرد و مدعی شد: مدتی پیش از این اتفاق با دختری در اینستاگرام آشنا شدم و درحالی که فکر می‌کردم همه چیز خوب پیش می‌رود، متوجه شدم او با چند پسر دیگر که یکی از آنها دوست خودم است هم ارتباط دارد برای همین از او کینه به دل گرفتم و تصمیم به انتقام از زنان گرفتم.

 

در پی این اعترافات متهم بازداشت شد و در حال حاضر با توجه به تحقیقات 5 شاکی شناسایی شده‌اند و ممکن است به تعداد شاکیان اضافه شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.