2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رابطه‌سیاه فوتبالیست با دختر نوجوان

رابطه‌سیاه فوتبالیست با دختر نوجوان

این متهم جوان با شکایتی که سه سال قبل دختری نوجوان ارائه داد تحت پیگیرد قرار گرفت اما چون متهم فراری بود روند رسیدگی به پرونده طولانی شد.

دوات آنلاین-جوان فوتبالیست که متهم به تجاوز به دختر نوجوانی و بارداری او شده‌ بود هرچند از اتهام تجاوز تبرئه شد اما به خاطر رابطه با دختر نوجوان به تبعید و شلاق محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این متهم جوان با شکایتی که سه سال قبل  دختری نوجوان ارائه داد تحت پیگیرد قرار گرفت اما چون متهم فراری بود روند رسیدگی به پرونده طولانی شد تا اینکه ماموران موفق به بازداشت این جوان شدند.

 

با ارسال پرونده به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران تحقیقات از پسرجوان آغاز شد. با توجه به اینکه دوست او نیز از سوی دختر نوجوان متهم شده‌ بود  او نیز بازداشت شدند.

 

دختر نوجوان در دادگاه یکبار دیگر شکایتش را مطرح کرد و گفت: پسر فوتبالیست من را مورد آزار قرار داد و بعد هم دوستش همین کار را کرد. من خیلی ناراحت بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم بعد از چندین هفته که گریه کردم موضوع را به مادرم گفتم و مدتی بعد هم متوجه شدم  باردار هستم. امکان سقط جنین وجود نداشت و من نمی‌دانستم باید چه کنم از طرفی مادرم هم سعی داشت موضوع را پنهان کند مدام حالم بد می‌شد و مادرم به پدرم می‌گفت که مسموم شده‌ام. وقتی شکمم بزرگ شد و پدرم موضوع را فهمید از اینکه من و مادرم به او دروغ گفتیم خیلی ناراحت شد و کار به جدایی آنها کشید. این جوان زندگی من را تحت تاثیر قرار داده‌ا ست و من حاضر نیستیم ببخشمش.

 

دختر نوجوان گفت: بعد از وضع حمل بچه را به بهزیستی دادیم و حالا هم بچه در اختیار بهزیستی است.

 

وقتی که دادگاه از بهزیستی استعلام کرد مشخص شد کودک چند ماه بعد از اینکه به بهزیستی سپرده شد از سوی بهزیستی به یک خانواده موجه داده شد. بر اساس پرونده این پسربچه، زن و شوهری که سرپرستی او را به عهده گرفتند هر دو شغلی سطح بالا و آبرومند داشتند و زندگی خوبی برای بچه درست کرده‌اند.

 

پدرخوانده کودک به دادگاه احضار شد. او گفت: زمانی که این کودک به ما سپرده شد، بچه‌ای ضعیف بود اما من و همسرم هرچه در توان داشتیم برای سلامت او گذاشتیم و بهترین دکترها را به خدمت گرفتیم. بچه‌ حالا حالش خوب است خوب رشد کرده وضعیت روحی‌اش خوب است و ما را به عنوان پدر و مادر خودش می‌شناسد. نبود او زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. من قول می‌دهم تا پایان عمرم از بچه به درستی مراقبت کنم.

 

این در حالی بود که متهم پرونده گفته‌ بود اگر مشخص شود بچه مال اوست حضانتش را برعهده می‌گرد. متهم همچنین گفت: من به دختر نوجوان پیشنهاد ازدواج می‌دهم و از او می‌خواهم این پیشنهاد را قبول کند ما بچه را پیش خودمان می‌آوریم و از او مراقبت می‌کنیم و یک خانواده می‌شویم.

 

دختر نوجوان این پیشنهاد را قبول نکرد.

 

با تکمیل تحقیقات و با توجه به اینکه ثابت شده‌بود بچه متعلق به جوان فوتبالیست است متهم محاکمه و به 2 سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد. در صورتی که پسرجوان به این حکم اعتراض کند دیوان عالی کشور پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد. براساس محتویات پرونده کودک همچنان در حضانت زن و شوهری که او را به سرپرستی گرفته‌ بودند قرار دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.