2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شوهرکشی بعدازافشای رابطه پنهانی

شوهرکشی بعدازافشای رابطه پنهانی

یك بار شوهرم گوشی تلفن همراهم را از من گرفت و پیامك هایی را که به مرد غریبه ارسال کرده بودم، دید.

دوات آنلاین-زن میانسال که همسرش را در خانه شان باشلیك گلوله کشته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد دختر و پسر نوجوانش نیز در این ماجرا دست داشته اند.

 

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از پنجم تیر سال ۹۶ به دنبال شنیده شدن صدای شلیك گلوله ای در یکی از خیابان های شمال تهران آغاز شد. همسایه ها که با شنیدن این صدا از خانه شان بیرون دویده بودند با دختر و پسر نوجوانی روبه رو شدند که مدعی بودند مادرشان باشلیك گلوله، پدرشان سعید را کشته است.

 

به این ترتیب پلیس به خانه مورد نظر رفت و با جسد مرد ۴۵ ساله روبه رو شد. جسد خونین در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که همسر ۴۲ ساله قربانی به نام الهام، قتل شوهرش را گردن گرفت و گفت همسرم را به خاطر اختلاف های خانوادگی کشتم و دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله ام نیز در این ماجرا با من همدستی داشتند.

 

در حالی که دختر و پسر نوجوان نیز به اتهام معاونت در قتل تحت بازجویی قرار گرفته بودند ادعا کردند مادرشان به تنهایی مرتکب قتل شده است. مادر و دو فرزندش دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یك استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضوریك قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند. ابتدای این جلسه اولیای دم برای الهام حکم مرگ خواستند و گفتند به هیچ عنوان از خون پسرشان گذشت نمی کنند.

 

سپس الهام در جایگاه ایستاد و گفت: شوهرم همیشه به من بی توجه بود. از این وضعیت خسته شده بودم. بارها به او اعتراض کردم اما هیچ اهمیتی به من نمی داد. من تنها بودم و به همین خاطر هم برای پرکردن اوقات فراغت، ساعت ها در فضای مجازی گشت و گذار می کردم تا این که با یك مرد جوان آشنا شدم. مدتی بود تلفنی با او صحبت می کردم تا اینکه همسرم به این رابطه پی برد و همین موضوع باعث شد اختلاف های من و همسرم بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: یك بار شوهرم گوشی تلفن همراهم را از من گرفت و پیامك هایی را که به مرد غریبه ارسال کرده بودم، دید. آنجا بود که درگیری من و شوهرم شدت گرفت و تصمیم به قتل او گرفتم. چند روز بعد، از پسرم که آن زمان ۱۵ سال داشت خواستم تا چند قرص خواب آور برایم بخرد. قرصها را داخل دوغ ریختم و به شوهرم دادم. همسرم پس از خوردن دوغ مسموم بیهوش شد. می خواستم او را بکشم اما دلم نیامد و منصرف شدم. نیامد و منصرف شدم.

 

وی در تشریح جزئیات قتل گفت: آخرین بار بعد از دعوای مفصلی که با سعید کرده بودم، وقتی در خواب بود با همدستی دختر و پسرم با شلیك گلوله او را کشتم تا برای همیشه خلاص شوم، اما صدای گلوله آن قدر زیاد بود که همسایه ها به ماجرا پی بردند و پلیس را خبر کردند.

 

سپس دختر و پسر قربانی که متهم به معاونت در قتل بودند منکر اتهامشان شدند و گفتند: زمانی که مادرمان دست به قتل پدرمان زد ما در اتاق خواب بودیم و حتی از نقشه او برای کشتن پدر خبر نداشتیم. مادرمان برای اینکه خودش را از قصاص نجات دهد به دروغ پای ما را به این پرونده کشانده است.

 

در پایان، جلسه هیات قضایی وارد شور شد تارای صادر کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.