2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خواهرم رابه‌خاطر رابطه‌نامشروع کشتم

خواهرم رابه‌خاطر رابطه‌نامشروع کشتم

ساعت 6 صبح به خانه رفتم و وقتی خواهرم خواب بود او را با تفنگ شکاری هدف قرار دادم.

دوات آنلاین-مرد آبادانی پس از قتل خواهرش ادعا کرد چون فهمیده بود او با یک مرد رابطه نامشروع داشته دست به قتل زده است تا دیگر کسی خانواده اش را شماتت نکند.

 

ساعت 6 صبح دوشنبه 20 خرداد ماه امسال پسر جوانی در تماس با ماموران پاسگاه ابوشانک آبادان ادعا کرد که خواهرش را به قتل رسانده است. ماموران با حضور در صحنه جرم در روستای آلبوی عبادی شهرستان آبادان با جسد خونین زن 36 ساله‌ای روبه رو شدند.

 

در بررسی های ابتدایی برادر قربانی جنایت که در صحنه جرم حضور داشت به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت که به دلیل اختلافات خانوادگی خواهرم را به قتل رساندم. این جوان آبادانی که با زبان عربی صحبت می کند بعد از قتل خواهرش در روستای آلبوی عبادی گفت: به این دلیل که خواهرم با پسر رقیه رابطه نامشروع داشت، او را کشتم. چون فهمیده بودم او از غلام درخواست این رابطه را داشته است. این مرد در فیلم می گوید اگر دو خواهر دیگر هم داشته باشم که دست به این کار بزنند آن ها را خواهم کشت تا دیگر از سوی مردم مورد شماتت قرار نگیریم و کسی نگوید خواهرمان مشکل اخلاقی داشته است.

 

مرد آبادانی ادامه داد: ساعت 6 صبح به خانه رفتم و وقتی خواهرم خواب بود او را با تفنگ شکاری هدف قرار دادم. بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.