2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دادگاه خانواده؛ زنم بدون پدر و مادرش به مسافرت نمی‌آید

دادگاه خانواده؛ زنم بدون پدر و مادرش به مسافرت نمی‌آید

به محض این که ما تصمیم می گرفتیم به مسافرت برویم پدر و مادر همسرم جلوتر خودشان را آماده می کردند تا با ما همراه شوند.

دوات آنلاین-اغلب زوج ها به علت مواردی همچون بیکاری و اعتیاد به جان هم می افتند اما من و همسرم به خاطر پدر و مادرش که باید هر جا می‌رویم آن ها با ما باشند اختلاف داشتیم و داریم.

 

 مرد جوان که از گفتن این جملات گاهی بغض و خنده در نگاهش مخلوط می شود، می گوید: با وجود این که والدین همسرم بچه های دیگری هم دارند اما زنم به پدر و مادرش وابسته است و هر کجا می رفتیم حتما همسرم پدر و مادرش را هم همراه می کرد.

 

من مشکلی با پدر همسرم نداشتم اما بعضی مواقع لازم بود که آدم با دوستان خودش به تنهایی مسافرت یا به مهمانی برود اما در زندگی ما این ماجرا فرق داشت. طوری شده بود که در بین فامیل، خانواده همسرم را سر جهیزیه خطاب می کردند چون هر جا می رفتیم آن ها را باید می بردیم.

 

سر این موضوع اگر مسافرتی در کار بود جنگ و دعوا بین من و همسرم قبل از مسافرت بالا می گرفت و از من انکار و از همسرم اصرار که باید پدر و مادرش ما را همراهی کنند وگرنه مسافرت لغو می شد. هر چه با همسرم صحبت می کردم که دست از رفتار بچگانه اش بردارد اما مرغش یک پا داشت و برای همین کارمان مدام به جنگ و جدل کشیده می شد و دوباره مدتی قهر می کردیم.

 

سر این ماجرا حتی چند بار با پدر همسرم، کارمان به بحث و قهر کشید اما فقط مدتی این کار جواب می داد و دوباره روز از نو و روزی از نو. با فامیل های نزدیک خانواده همسرم هم صحبت کردم تا آن ها با پدر و مادر همسرم صحبت کنند و به آن ها بفهمانند که این قدر در زندگی ما دخالت نکنند و من و همسرم را به جان هم نیندازند.

 

با این که خواهر و برادرهای دیگر همسرم به مسافرت می رفتند ولی اصلاً خانواده همسرم را در جریان نمی گذاشتند و گلایه ای هم در کار نبود اما به محض این که ما تصمیم می گرفتیم به مسافرت برویم پدر و مادر همسرم جلوتر خودشان را آماده می کردند تا با ما همراه شوند.

 

سر این موضوع پیش پا افتاده وقتی دیدم که بحث و دعوا با همسرم و فرستادن پیغام برای خانواده اش کارساز نیست تصمیم گرفتم به مشاوره خانواده بیایم تا شاید با راهنمایی مشاوران و صحبت آن ها با همسرم این مشکل حل شود و اگر هم نتیجه نداد باید تصمیم دیگری بگیرم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.