2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راز کفش‌های جادویی علیرضا بیرانوند؛ او با این کفش‌ها نمی‌بازد

راز کفش‌های جادویی علیرضا بیرانوند؛ او با این کفش‌ها نمی‌بازد

علیرضا بیرانوند توانسته با پوشیدن کتانی استوک صورتی‌رنگ قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی ایران شود و به همین خاطر تصمیم گرفت در مسابقات تیم ملی هم از آن استفاده کند.

دوات آنلاین-از قرار معلوم علیرضا بیرانوند تا زمانی که عملکرد بی نقصی در بازی‌های ملی ارائه دهد از کتانی‌های صورتی‌رنگش دل نخواهد کند.

 

نمی‌توان گفت فوتبالیست‌ها جملگی خرافاتی هستند، اما به هر حال اغلب آن‌ها قبل و حین مسابقات خود رفتار‌های خاصی انجام می‌دهند. ایکر کاسیاس دروازه‌بان بزرگ سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید اگر گلی می‌خورد جوراب‌هایش را عوض یا آستین پیراهنش را پاره می‌کرد! والتر زنگا دروازه‌بان اسبق اینترمیلان و تیم ملی ایتالیا زنجیر داخل دروازه اش می‌گذاشت! لوران بلان مدافع پیشین تیم ملی فرانسه عادت داشت قبل از شروع مسابقات تیم کشورش سر طاس فابین بارتز را ببوسد!

 

در فوتبال کشورمان نیز نمونه‌های مشابهی داریم. از فیروز کریمی که به قول خودش یک کت جادویی داشت یا مدافع سرشناسی که اول پای راست خودش را داخل زمین چمن می‌گذارد. همین طور یک مربی معروف در لیگ برتر کشورمان هرگز با اتوبوس تیم به ورزشگاه محل مسابقه نمی‌رود و ترجیح می‌دهد با تاکسی به استادیوم برود! همین طور سرمربی تیم خوزستانی که همیشه پیراهن مشکی می‌پوشید و یک فصل تا آخر فصل آن پیراهن را از تن درنیاورد. از این دست نمونه‌ها در فوتبال کشورمان زیاد سراغ داریم و آخرین آن علیرضا بیرانوند است.

 

البته علیرضا بیرانوند مدتی است از یک کتانی استوک‌دار صورتی رنگ استفاده می‌کند. شنیدیم شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خیلی این کتانی خود را دوست داشته و باور دارد استوک صورتی‌رنگ برایش خوش‌شانسی به همراه می‌آورد!

 

علیرضا بیرانوند توانسته با پوشیدن این کتانی استوک صورتی‌رنگ قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی ایران شود و به همین خاطر تصمیم گرفت در مسابقات تیم ملی هم از آن استفاده کند. عجبا که شماره یک پرسپولیس با همین کتانی استوک صورتی‌رنگ نمایش فوق العاده‌ای برابر کره‌جنوبی ارائه داد. بیرانوند در بازی اخیر تیم ایران برابر رقیب سنتی با واکنش‌های استثنایی خود چند بار «سون» و یارانش را ناکام گذاشت. شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا زمانی که نتیجه بگیرد از کتانی استوک صورتی‌رنگ استفاده می‌کند!

 

منبع: خبر ورزشی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.