2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مرفاوی: خدا کند استقلال با این حاشیه‌ها وارد لیگ نوزدهم نشود

مرفاوی: خدا کند استقلال با این حاشیه‌ها وارد لیگ نوزدهم نشود

چرا آن زمان که شفر در استقلال کار می‌کرد کسی نبود از رفتارهای او انتقاد کند یا این ماجرا را وسط بکشد؟

دوات آنلاین-حذف شفاهی کمیته فنی از تصمیم‌گیری‌های نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در حالی که این کمیته برخی بازیکنان را برای حضور در استقلال تایید کرده بود، با انتقاد شدید صمد مرفاوی مواجه شد. این نحوه برخورد به‌زعم مرفاوی که خود یکی از پیشکسوتان نامی باشگاه استقلال محسوب می‌شود، زیبنده این باشگاه نیست. مرفاوی صراحتا دست می‌گذارد روی مدیریت باشگاه استقلال که از نظر او نتوانسته عملکرد مناسبی داشته باشد. مرفاوی حتی از افشاگری علیه وینفرد شفر نیز به‌شدت انتقاد می‌کند. او انتظار داشت اگر شفر مشکلی دارد یا خطایی مرتکب شده مدیران باشگاه در همان زمان که بر مسند کار بود، جلویش را می‌گرفتند. مرفاوی وقتی اتفاقات روزهای اخیر استقلال را می‌بیند عمیقا نسبت به فصل آینده که استقلال باید با هدف قهرمانی وارد لیگ شود، نگران و بدبین می‌شود

 

*این روزها باشگاه استقلال با طرح افشاگری‌هایی مواجه است. درباره شفر ادعا‌هایی مطرح شده و حتی او را به دلالی متهم کرده‌اند. نظر شما چیست؟

 سوال من این است که چرا آن زمان که شفر در استقلال کار می‌کرد کسی نبود از رفتارهای او انتقاد کند یا این ماجرا را وسط بکشد؟ حالا که شفر رفته حرف‌هایی می‌زنند که جز حاشیه‌سازی نتیجه دیگری برای استقلال ندارد.

 

*این مسائل را نتیجه چه می‌دانید؟

 خلاصه بگویم استقلال مشکل مدیریت دارد؛ یک مدیر قاطع که بتواند مشکلات را برطرف کند. من بیرون گود هستم و نمی‌خواهم از راه دور قضاوت کنم اما وقایعی که رخ داده کاملا نشان می‌دهد استقلال عمیقا مشکل مدیریتی دارد و من نگرانم که با همین وضعیت وارد لیگ نوزدهم شوند و آنجا هم این حاشیه‌ها به‌وجود آید.

 

*جمع کردن آن حاشیه‌ها در میانه‌های فصل خیلی دشوار‌تر است.

 همینطور است. خدا کند استقلال با این حاشیه‌ها وارد لیگ نوزدهم نشود، چون کار خیلی مشکل می‌شود. همین حالا باید اوضاع را سروسامان بدهند. لیگ هنوز شروع نشده کلی بحث و جدل به‌وجود آمده، وای به حال روزی که بازی‌ها شروع شود. آن زمان چه می‌خواهیم بکنیم؟

 

*کمیته فنی هم عملا از استقلال کنار گذاشته شده هرچند افراد مسوول در آن صراحتا به این موضوع اشاره نکرده‌اند.

 رفتار خوبی با اعضای کمیته فنی نشده است. آنها افراد بزرگی هستند که سابقه زیادی در باشگاه استقلال دارند. مگر به‌سادگی به‌دست آمده‌اند که اینطور با آنها برخورد می‌‌شود. من مطمئنم اعضای کمیته فنی بدون چشمداشت در استقلال کار می‌کردند. اگر آنها را نمی‌خواستند اصلا چرا استخدام‌شان کردند؟ وقتی این خبرها را می‌شنوم عمیقا نگران استقلال می‌شوم. امیدوارم همه چیز درست شود. من هم مثل هواداران نگران هستم که خدای ناکرده به تیم ضربه نخورد چون هوادار از اتفاقات تلخ زجر می‌کشد. مدیران باشگاه با هواداران صادقانه برخورد کنند چون تماشاگری که عاشقانه تیمش را دوست دارد همه چیز را خوب می‌فهمد.

 

*عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات را چطور می‌بینید؟

 نکته‌ای که من باید به آن اشاره کنم این است که باشگاه استقلال باید قرارداد بازیکنانی که برای فصل بعد می‌خواست را در نیم‌فصل لیگ هجدهم تمدید می‌کرد تا الان نگران جدایی برخی از آنها نباشد. گفته می‌شود با یک سرمربی ایتالیایی توافق شده است اما من هیچ شفافیتی از سوی مدیران باشگاه استقلال نمی‌بینم. آنها در اطلاع‌رسانی بسیار بسته عمل می‌کنند که این نشان می‌دهد از برخی برنامه‌های خود مطمئن نیستند که چنین رفتاری دارند. به‌طور کلی وقتی اتفاقات را مرور می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که نظم در باشگاه استقلال حاکم نیست و باشگاهی که نظم نداشته باشد قطعا نمی‌تواند در نقل‌وانتقالات هم کارها و برنامه‌هایش را به‌درستی پیش ببرد. فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم که همه چیز ناگهان خوب شود.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.