2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل بر سر تقسیم مال دزدی

قتل بر سر تقسیم مال دزدی

سراغش كه رفتم نفس نمی‌كشید. ترسیدم و سریع از آن محل فرار كردم. هرگز فكر نمی‌كردم دستگیر شوم و راز این قتل برملا شود.

دوات آنلاین-راز قتل مرد جوانی كه توسط همدستش بر سر اموال سرقتی به قتل رسیده بود، برملا شد.پلیس پس از كشف جسد پسر جوان متوجه قتل او شده و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز كرد.

 

چندی پیش، مرد میانسالی به پلیس مراجعه كرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. مرد میانسال گفت: روز گذشته پسرم مثل همیشه از خانه خارج شد، اما شب به خانه نیامد. از آنجا كه احتمال می‌دادم شب نزد دوستانش باشد، نگران نشدم. اما وقتی ظهر شد و به خانه برنگشت، نگران شدم. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، خاموش بود. با دوستان و آشنایانش تماس گرفتم، اما كسی از حسام خبری نداشت. مطمئنم بلایی سر پسرم آمده، در غیر این صورت تلفنش را باید جواب می‌داد.

 

جست و جوی مرد گمشده

با شكایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن حسام آغاز شد. مشخصات مرد جوان به تمام واحدهای گشت اعلام شد. از سوی كارآگاهان سراغ كلانتری‌ها و بیمارستان‌ها رفتند. اما در استعلام‌های صورت گرفته هیچ رد و سرنخی از مرد جوان به‌دست نیامده بود.

 

با ناپدید شدن مرد جوان فرضیه‌های مختلفی مطرح شد. یكی از فرضیه‌ها آدم‌ربایی بود ، اما از آنجا كه كسی با خانواده حسام، تماسی برای دریافت پول نگرفته بود و از طرفی وضعیت مالی خانواده حسام معمولی بود فرضیه آدم‌ربایی رنگ باخت.

 

از آنجا  كه از بیمارستان‌ها و كلانتری‌ها نیز استعلام شده بود، این فرضیه كه برای مرد جوان اتفاقی رخ داده است نیز رنگ باخت.

 

كشف جسد

در ششمین روز پس از ناپدید شدن حسام و درحالی كه تحقیقات برای یافتن او ادامه داشت، كارآگاهان جنایی بوشهر در جریان كشف جسدی در ساختمانی نیمه‌كاره قرار گرفتند.

 

بلافاصله گروهی از ماموران راهی محل شده، با جسد مردی حدود 35 ساله مواجه شدند. متخصصان پزشكی قانونی در تحقیقات اولیه زمان مرگ را حدود شش روز قبل اعلام كردند. همچنین آنها علت مرگ را اصابت جسمی سخت و سنگین به سر بیان كردند.

 

از آنجا كه مشخصات جسد پیدا شده با مشخصات حسام شباهت زیادی داشت و از سویی زمان مرگ با زمان ناپدید شدن او یكی بود از خانواده مرد ناپدید شده خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشكی قانونی بروند. زمانی كه خانواده حسام به پزشكی قانونی مراجعه كردند با مشاهده جسد، او را شناسایی كردند و به این ترتیب راز ناپدید شدن مرد 35 ساله برملا شد.

 

اختلاف بر سر اموال سرقتی

در تحقیقات میدانی كارآگاهان، آنها دریافتند مقتول با مرد جوانی دیده شده است. مشخصات مرد جوان از شاهدان گرفته شد و از سویی آنها به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. در بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر فردی كه همراه حسام بود، به‌دست آمد.

 

در ادامه، هویت صاحب تصویر شناسایی شد و ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و مرد 38 ساله را دستگیر كردند.

 

متهم جوان كه ابتدا منكر جنایت بود، سعی داشت راهی برای تغییر مسیر تحقیقات پیدا كند. اما مدارك و شواهد پلیسی باعث شد او در نهایت به قتل همدستش اعتراف كند. مرد جوان گفت: همراه مقتول سراغ خانه‌های نیمه ساز می‌رفتیم و از آنجا سرقت می‌كردیم. آن روز هم نقشه سرقت را اجرا كردیم و برای تقسیم اموال به ساختمان نیمه‌سازی كه كسی در آنجا رفت و آمد نداشت، رفتیم. در حال تقسیم اموال سرقتی بودیم كه با مقتول درگیر شدم. اختلاف ما سر تقسیم این اموال بود که ناگهان دعوای ما بالا گرفت.

 

او ادامه داد: عصبانی بودم و یك لحظه چشمم به چوبی خورد كه آنجا افتاده بود. آن را برداشتم و ضربه‌ای به سر حسام زدم. قصدم كشتن نبود. دریك لحظه عصبانیت این كار را انجام دادم.

 

حسام روی زمین افتاد؛ سراغش كه رفتم نفس نمی‌كشید. ترسیدم و سریع از آن محل فرار كردم. هرگز فكر نمی‌كردم دستگیر شوم و راز این قتل برملا شود.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.