2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عاقبت‌سیاه رابطه با همسردوست
زن متهم با ارسال نامه‌ای درخواست بخشش کرد

عاقبت‌سیاه رابطه با همسردوست

این زن که متهم به معاونت در قتل شده از سوی دادگاه به 15 سال حبس محکوم شده‌است اما با ارسال نامه‌ای به دادگاه درخواست بخشش کرده و گفته‌ به خاطر جرمی که مرتکب شده‌ توبه کرده‌است.

دوات آنلاین-زنی که 11 سال قبل در پی رابطه نامشروع با مردی، در اتهام معاونت در قتل با همدستی شوهرش مجرم شناخته شده‌بود،درخواست بخشش کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن که متهم به معاونت در قتل بود از سوی دادگاه به 15 سال حبس محکوم شد اما با ارسال نامه‌ای به دادگاه درخواست بخشش کرده و گفته‌ به خاطر جرمی که مرتکب شده‌ توبه کرده‌ است.

 

براساس مدارک موجود در پرونده مرداد ماه سال 88 دختری به پلیس گزارش داد  سارقان به خانه‌اش آمده و بعد از اینکه پدرش را کشته‌اند بخشی از اموالش را هم به سرقت برده‌اند. با توجه به اینکه عاملان قتل به زور وارد خانه نشده‌بودند ماموران متوجه شدند آنها قطعا با مقتول آشنا بودند.

 

به این ترتیب تحقیقات روی زندگی شخصی مقتول آغاز شد. آنها متوجه شدند مقتول از مدتی قبل با زنی رابطه داشت و شب قتل نیز با همان زن صحبت کرده‌ بود. زن جوان به نام مینا بازداشت شد. او بلافاصله به دست داشتن شوهر و دوست شوهرش در این قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که هوشنگ(مقتول) به خانه ما رفت و آمد می‌کرد. او دوست شوهرم بود و ما خیلی به هم نزدیک بودیم تا اینکه هوشنگ به من تعرض کرد و بعد هم مرا تهدید کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهم موضوع را به شوهرم می‌گوید و آبروی من را می‌برد. من هم مجبور می‌شدم به خاطر دخترم به خواسته‌هایش عمل کنم. تا اینکه حامد (شوهرم) اتفاقی از این موضوع متوجه شد و من هم به او توضیح داد که هوشنگ من را مورد تعرض قرار داده‌ است این موضوع باعث ناراحتی حامد شد و از من خواست با هوشنگ قرار بگذارم من هم این کار را کردم فکر نمی‌کردم کار به قتل برسد و تصورم این بود که می‌خواهد با او صحبت کند اما بعد متوجه شدم شوهرم او را کشته‌ است.

 

با این اعترافات بود که ماموران حامد و عامل دیگر جنایت به نام احسان را بازداشت کردند. حامد به قتل اعتراف کرد و گفت: وقتی فهمیدم هوشنگ به زنم تعرض کرده‌ است عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را بکشم. بار اول وقتی که داشت ماشین تعمیر می‌کرد جک را از زیرماشین کشیدم تا بمیرد اما بعد دلم برایش سوخت و او را نجات دادم و به بیمارستان بردم. وقتی که حالش خوب شد و برگشت متوجه شدم دوباره به زنم پیامک داده‌ است. به همین خاطر عصبانی شدم و نقشه قتل را طراحی کردم. با دوستم احسان به آنجا رفتیم مینا این قرار را گذاشته‌ بود. وقتی وارد خانه شدیم ابتدا من چندین ضربه چاقو بر بدن مقتول وارد کردم و زمانی که روی زمین افتاد با سیم ترمز که احسان آورده بود او را خفه کردم و بعد احسان هم همان سیم ترمز را دور گردنش پیچاند تا خیالمان بابت مرگش راحت باشد. بعد هم بخشی از اموالش را برداشتیم و دست و پای دخترش را بستیم تا همه چیز یک سرقت به نظر برسد.

 

احسان نیز گفته‌های حامد را تایید کرد. با ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران سه متهم پای میز محاکمه رفتند و بعد از اینکه دفاعیات خود را مطرح کردند از سوی دادگاه مجرم شناخته شده وحامد به قصاص و احسان و مینا به تحمل 15 سال حبس محکوم شدند. همچنین احسان به خاطر سرقتی که مرتکب شده‌ بود به تحمل دو سال حبس و شلاق محکوم شد.

 

این حکم در دیوان عالی کشور نیز به تایید رسید تا اینکه مینا چند روز قبل با ارسال نامه‌ای به شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران خواستار بخشش شد. او در این نامه نوشت: من توبه کرده‌ام و بخش زیادی از حبسم را هم تحمل کرده‌ام. در این مدت چندباری درخواست تخفیف مجازات کردم اما شامل من نشد. حالا درخواست آزادی مشروط دارم. زمانی که بازداشت شدم دخترم 11 ساله بود. او حالا ازدواج کرده و 21 ساله‌ و در حال مادرشدن است. در این مدت پدرشوهرم اجازه نداده دخترم را ببینم و نمی‌دانم او چه شکلی است درخواست دارم که دادگاه من را کمک کند تا و با توجه به توبه‌ام با آزادی من موافقت کند.

 

این نامه دیروز از سوی قضات دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت و به زودی با توجه به وضعیت متهم برای آن تصمیم می گیرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.