2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جسد زن صیغه‌ای در یخچال خانه

جسد زن صیغه‌ای در یخچال خانه

ماموران متوجه شدند مقتول پول و اموال قیمتی اش را زیر سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی نگهداری می کردکه بعد از قتل اموالی که در آنجا بود سرقت شده است.

دوات آنلاین-جسد زن تنها، حدود یک ماه بعد از قتلش در یخچال خانه اش پیدا شد. پلیس ردپای مرد نظافتچی را در این جنایت به دست آورده است.

 

به گزارش جام جم، ساعت ۱۴ شب یکشنبه نوزدهم خرداد امسال، یکی از ماموران کلانتری نارمك با رحیم دشتبان بازپرس کشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان کشف جسد زن ۴۵ ساله ای در یخچال خانه اجاره ای در طبقه اول ساختمانی در میدان ۸۲ نارمک تهران قرار داد.

 

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در محل جنایت حاضر شده و مشاهده کردند که وسایل داخل یخچال آشپزخانه خالی شده و به جای آن جسد فاسدشده آن زن قرار دارد. تحقیقات نشان می داد او با ضربه های چاقو به قتل رسیده و حدود یک ماه از مرگش می گذرد.

 

ماموران دیگر بخش های خانه را جست و جو کردند و برگه عقدنامه موقتی را در آن خانه یافتند که نشان می داد مقتول مدتی در عقد موقت مردی تبعه افغان بوده است.

 

ماموران در یکی از اتاق خواب هابا لکه های خون روی فرش و موکت روبه رو شدند که در بررسی و تطبیق آن با گروه خونی مقتول معلوم شدخون متعلق به زن 45 ساله است. شواهد حاکی از آن بود که قاتل با این زن در اتاق خواب درگیر شده و با چاقو او را کشته و جسدش را در یخچال گذاشته است.

 

یکی از همسایه ها به افسر تحقیق گفت؛ مقتول و شوهر افغان او از اسفند سال گذشته این خانه را اجاره و خواهرزن خانواده هم با آنها زندگی می کرد. اما میان داماد خانواده و خواهرزنش اختلاف وجود داشت. به طوری که خواهر مقتول با چاقو دست شوهرخواهرش را مجروح کرده بود. مرد مجروح هم از خواهرزنش شکایت کرده بود. پس از این شکایت، خواهر و شوهر مقتول آن خانه را ترك كرده و زن 45 ساله به تنهایی در آنجا زندگی می کرد.

 

وی افزود: مدتی است که در آکاردئونی و در ورودی آپارتمان خانه مقتول قفل بود. گمان میکردیم او به شهرستان با مسافرت رفته باشد. من و دیگر همسایه ها به غیبت او مشكوك نشدیم. اما از چند روز پیش بوی نامطبوعی از آن خانه به مشام می رسید. صاحبخانه اش را در جریان گذاشتیم که او با تلفن هردویشان تماس گرفت که پاسخگو نبودند. با شدت گرفتن بوی نامطبوع عصر امروز با پلیس تماس گرفتیم که آنها همراه آتش نشانان آمدند و بعد از باز کردن در خانه، با جسد در یخچال روبه رو شدند.

 

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول طلا، پول و اموال قیمتی اش را در زیر سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی نگهداری می کرده که بعد از قتل اموال، پول و طلاهایش که در آنجا بوده سرقت و دو تکه از سقف کاذب آنجا نیز برداشته شده است.

 

در ادامه تحقیق از همسایه ها مشخص شد که مرد جوانی هر از گاهی برای نظافت به خانه زن میانسال در رفت و آمد بوده و حتی چند بار شاهد درگیری و دعوای میان آن دو بوده‌اند.

 

همچنین معلوم شد که این فرد آخرین نفری بوده که به خانه مقتول رفته و زمانی که خانه او را ترک کرده دستپاچه بوده و بعد از آن دیگر همسایه ها او را ندیده اند. با کشف این سرنخ، مرد نظافتچی به عنوان تنها مظنون در قتل زن مستاجر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

همچنین با دستور قضایی قرار شد از شوهر موقت مقتول و خواهرزن وی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده تحقیقات پلیسی انجام گیرد.

 

اختلاف با همسایه ها

یکی از همسایه ها در گفت وگو با جام جم گفت: این زوج و خواهر مقتول، ۲۸ اسفند پارسال به این ساختمان آمدند. آنها نظافت را رعایت نمی کردند و همیشه از خانه شان بوی سیگار می آمد. چند بار به این رفتارشان اعتراض کردیم که بی فایده بود. زن جوان خانه را اجاره کرده بود و به نظر می رسید شوهرش از اتباع افغانستان یا پاکستان باشد.

 

وی ادامه داد: آخرین بارشوهر مقتول را هشتم ماه رمضان دیدیم. بعد از آن در خانه قفل شد و دیگر آنها را ندیدیم، تصور کردیم به مسافرت رفته اند تا اینکه متوجه انتشار بوی نامطبوعی از خانه شان شدیم. امروز که در خانه باز شد، با جسد او در حالی که لباس خانه به تن داشت، مقابل یخچال روبه رو شدیم. به نظر می رسید، جسد از یخچال بیرون افتاده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.