2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1800نفردر دام‌عشوه‌های ‌تلفنی2 زن

1800نفردر دام‌عشوه‌های ‌تلفنی2 زن

اجناق های همکار از همسران خود می خواستند تا با مردان غریبه ارتباط تلفنی برقرارکنند و وارد مکالمه های تلفنی نامتعارف شوند.

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتای خراسان رضوی ازدستگیری دو زوج جوان که با راه اندازی صفحات  اینستاگرامی   اقدام  به کلاهبرداری از ١٨٠٠شهروند در مشهد و دیگر شهرهای کشور کرده بودند، خبرداد.

 

این پرونده از آن جایی وارد مرحله رسیدگی قضایی و پلیسی شد که گردانندگان این باند برای جلب نظر مشتریان خود نشانی محل سکونت افرادی را که روحشان از این ماجرا بی اطلاع بود در صفحات اینستاگرامی خود منتشر می کردند و مزاحمت های بسیاری برای اهالی این خانه ها در شهرهای مختلف به وجود می آوردند. 

 

شکایت تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور از جمله مشهد درباره حضور وقت و بی وقت افراد غریبه در مقابل منازلشان و درخواست های شرم آور ، پلیس فتای خراسان رضوی را بر آن داشت تا تحقیقات گسترده ای را در دستور کار خود قرار دهد. 

 

رصدهای کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی آن ها را به شهرستان صالح آباد از توابع خراسان رضوی رساند که اعضای این باند کلاهبرداری از یک منزل محقر روستایی عملیات های خلاف قانون و خلاف شرع خود را راهبری می کردند. باجناق های همکار که همسران خود را طعمه ای برای رسیدن به اهداف شوم و دستیابی به پول های نامشروع قرار داده بودند از آن ها می خواستند تا با مردان غریبه ارتباط  تلفنی برقرارکنند و وارد مکالمه های تلفنی نامتعارف شوند و از این طریق اعتماد قربانیان خود را جلب کنند و بعد از واریز مبالغ خواسته شده، آدرس های اشتباهی می دادند. 

 

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی درباره این خانواده مجرم گفت که در ١٨شماره حساب این افراد ۴٠٠میلیون تومان پول  وجود داشت که با سرکیسه کردن ١٨٠٠نفر در سراسر کشور به دست آمده بود.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.