2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
افشین قطبی جایگزین برانکو می‌شود؟

افشین قطبی جایگزین برانکو می‌شود؟

برانکو به مدیران پرسپولیس پیام داده طلبش را تسویه کنند و در غیر این صورت از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

دوات آنلاین-شایعه شده است که با جدایی برانکو از پرسپولیس، افشین قطبی سرمربی سرخپوشان پایتخت خواهد شد.

 

پس از اینکه صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، امروز (پنجشنبه) خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد و نوشت باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده است و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، برخی رسانه‌ها از انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی سرخپوشان پایتخت خبر دادند که البته تکذیب شد.

 

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: در حال تلاش هستیم تا طلب برانکو را پرداخت کنیم تا او در پرسپولیس بماند. مشکل خاصی نیست و درحال تهیه پول هستیم.

 

او افزود: بحث جایگزینی افشین قطبی در پرسپولیس شایعه است و قرار نیست او سرمربی تیم شود.

 

گفتنی است، برانکو به مدیران پرسپولیس پیام داده طلبش را تسویه کنند و در غیر این صورت از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. او چندی پیش ۵۰۰ هزار یورو دریافت کرد و با پاداش قهرمانی لیگ و جام حذفی، حدود ۹۵۰ هزار یورو دیگر طلب دارد.

 

همچنین افشین قطبی هم که شایعه شده بود به پرسپولیس می‌آید، سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را دارد و در لیگ هجدهم نیز سرمربی فولاد خوزستان بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.