2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طلاق به‌خاطر خاموش‌کردن موبایل

طلاق به‌خاطر خاموش‌کردن موبایل

وقتی او آنقدر نسبت به زندگی مان بی تفاوت است من چرا باید رفتارهای او را تحمل کنم، برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

دوات آنلاین-ستاره وقتی تلفن همراهش را در محل کارش خاموش می کرد، هرگز نمی دانست این موضوع زندگی مشترکش را تحت تاثیر قرار می دهد و پایش به دادگاه خانواده تهران باز می شود.

 

مجید که از این کار همسرش بشدت عصبانی بود، در نهایت دعوای شدیدی با او کرد و کارشان به دادگاه خانواده کشیده شد.

 

مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره علت درگیری با همسرش چنین گفت: همسرم روان شناس است. او از صبح تا شب سر کار می رود و خانه نیست، با این حال وقتی به محل کارش می رود تلفن همراهش را خاموش می کند و تا وقتی از مطب بیرون نیاید تلفنش را روشن نمی کند. هر وقت هم به مطب زنگ می زنم، می گویند مراجعه کننده دارد و نمی تواند صحبت کند. بارها کار واجب داشتم، اما تا شب نتوانستم با او صحبت کنم، به او می گویم چرا باید در محل کار تلفنت را خاموش کنی. می گوید آنجا نمی توانند با کسی صحبت کند. بارها سر این موضوع با او دعوا کرده ام. ولی به حرفم گوش نمی دهد، من در طول روز نمی توانم با همسرم صحبت کنم. اگر کاری داشته باشم باید شب یا بعدازظهر با او حرف بزنم، در صورتی که این موضوع طبیعی نیست و نمی شود با آن کنار آمد.

 

این مرد ادامه داد: چند روز پیش در خیابان تصادف کردم و باید مدرکی را از همسرم می گرفتم، طبق معمول نتوانستم با او صحبت کنم، حتی با مطب هم تماس گرفتم و گفتند که نمی تواند صحبت کند. من هم در خیابان سرگردان شدم. وقتی به خانه رفتم با او درگیر شدم. درگیری مان آنقدر شدید شد که تصمیم گرفتم برای همیشه از همسرم جدا شوم. من و او نمی توانیم در کنار هم خوشبخت شویم، این زن فقط به کارش فکر می کند و من و زندگی مان برایش اهمیتی ندارد. تمام زندگی اش را وقف کارش کرده و حتی برایش مهم نیست من چه می خواهم و نظرم چیست وقتی او آنقدر نسبت به زندگی مان بی تفاوت است من چرا باید رفتارهای او را تحمل کنم، برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

 

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من مشاور روان شناس هستیم وقتی با بیماران صحبت می کنم، دوست دارم فقط روی مشکل آنها تمرکز کنم و به چیز دیگری فکر نکنم. برای همین تلفنم را خاموش می کنیم تا کسی مزاحم نشود، همیشه همین طور بوده ام. الان چهار سال است این روال کارم است اما مجید توقع دارد در این یک سالی که وارد زندگی من شده همه نظم و ترتیب و برنامه کاری ام را به هم بزند. به او می گویم اگر کاری داری به منشی مطب بگو، اما او بی دلیل لجبازی می کند و هر شب سر این موضوع دعوا راه می اندازد، مرا درک نمی کند، چون من در محل کارم تلفن همراهم را خاموش می کنم، دلیل بر این نیست که نسبت به شوهر و زندگی ام بی تفاوتم، ولی مجید متوجه این حرف ها نیست و فقط نظر خودش را تکرار می کند، تا این که چند شب پیش وقتی به خانه رفتم، شروع به داد و فریاد کرد و بعد هم مرا کتک زد.برای همین من هم دیگر نمی خواهم در کنار چنین مردی زندگی کنم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنهارا دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.