2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تاوان خیانت زن جوان

تاوان خیانت زن جوان

بسیاری از رفتارها، افکار و دیدگاه های افراد در فضای واقعی و رو در رو مشخص می شود بنابراین ورود به این فضاها باید به صورت هوشمندانه و با در نظر گرفتن جوانب مختلف باشد.

دوات آنلاین-چند سال است که ازدواج کرده ام اما  شوهرم کار درست و حسابی ندارد و همین باعث اختلاف در زندگی ما شده است. زندگی اش این شده که بخورد و بخوابد و تن به کار هم نمی دهد. من هم به ناچار برای گذران زندگی خیاطی می کنم. هنوز صاحب فرزندی نشده ایم.

 

اصلا نمی دانم چرا او که اهل کار نیست ازدواج کرد؟ حالا هیچ انگیزه ای برای زندگی ندارد و همین اوضاع باعث شده که خودم تصمیم بگیرم به این زندگی بی هدف پایان دهم.

 

زن جوان در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی گفت: یک شب بعد از یک بحث بی فایده با همسرم به اتاقم رفتم و تا می توانستم گریه کردم. با خودم می گفتم من باید به هرشکلی از دستش خلاص شوم، در همین افکار بودم که تلفنم چند بار زنگ خورد. شماره ناشناس بود، وقتی پاسخ دادم گفت ببخشید خانم می توانم با شما صحبت کنم؟ من که نمی شناختمش گفتم چه صحبتی؟ و پاسخی شنیدم که برق از چشمانم پرید.

 

عصبانی شدم و قطع کردم. از فردای آن روز دایم زنگ می زد یا پیام می فرستاد که منظوری ندارم، فقط می خواهم با شما حرف بزنم، خواهش می کنم بیایید هم صحبت شویم و... اما من جواب نمی دادم.

 

در این بین دعوای من و همسرم تمامی نداشت، چند هفته ای از تماس های بی جواب آن مرد گذشت، تا این که من هم احساس کردم با این همه گرفتاری و به بن بست رسیدن نیاز به هم صحبت دارم. این طور خودم را قانع کردم و بالاخره به تماسش جواب دادم. خودش را فرشاد معرفی کرد و گفت متاهل است و قصد خیانت به همسرش را ندارد.

 

گرفتار است و مشکلات مالی امانش را بریده و ممکن است به همین دلیل همسرش را از دست بدهد. من هم شروع کردم به درددل کردن، ولی بر خلاف او تا می توانستم از همسرم بد گفتم و این که قصد جدایی دارم. مدتی گذشت و فقط مکالمات ساده داشتیم تا این که رفته رفته علاقه ای نسبت به او در خودم پیدا کردم، یک روز برای اولین بار مقداری پول از من تقاضا کرد. مقدارش کم بود، به او دادم و خیلی زود برگرداند.

 

 بعد از آن هر بار نیاز پیدا می کرد از من کمک مالی می خواست، کاملا اعتمادم را به خودش جلب کرده بود و من هم دریغ نمی کردم چون بلافاصله بدهی اش را بر می گرداند. یک بار هشت میلیون تومان تقاضا کرد، هر چند تهیه آن برایم خیلی سخت بود اما به هر نحوی آن را تهیه کردم و به او دادم. الان هم شش ماه از آن زمان می گذرد  ولی خبری از پس دادن پول نیست. حتی تهدید کرد که اگر پیگیری کنم از رابطه ما به همسرم خواهد گفت و ...، حالا می ترسم از خانه خارج شوم و با دست خودم مشکلاتم را زیادتر کردم. حالا به این جا آمده ام تا ببینم باید چه کنم.

 

پیام مشاور

بسیاری از رفتارها، افکار و دیدگاه های افراد در فضای واقعی و رو در رو مشخص می شود بنابراین ورود به این فضاها باید به صورت هوشمندانه و با در نظر گرفتن جوانب مختلف باشد.

 

در مورد ماجرای اشاره شده نیز باید گفت این خانم به علت بی توجهی و سهل انگاری همسرش مبادرت به این کار کرده است و با این که می دانسته کارش اشتباه است، اما به ظن خود برای رهایی از تنهایی و تامین خلاء محبت به رفتار نامتعارف خودش ادامه داده است.  این اتفاق تلخ برای او در حالی رخ داده که فردی که فقط قصد هم صحبتی داشته این گونه از او اخاذی کرده است بنابراین به منظور جلوگیری از بروز این گونه مسائل توصیه می شود که هر یک از همسران نقش خود را به خوبی ایفا کنند زیرا با داشتن یک رابطه سالم هرگز خانواده دچار آسیب نخواهد شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.