2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی یا بوی باران + خلاصه داستان، مصاحبه بازیگران و گزارش پشت صحنه

ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی یا بوی باران + خلاصه داستان، مصاحبه بازیگران و گزارش پشت صحنه

این سریال به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ابتدا قرار بود در 80 قسمت ساخته شود اما در نهایت در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شد.

دوات آنلاین-سریال عروس تاریکی یا بوی باران از آن ملودرام‌های اجتماعی خوش ساخت است که مخاطبان را به‌شدت جذب می‌کند. همه آنچه درباره سریال عروس تاریکی باید بدانید در زیر آمده است.

 

سریال عروس تاریکی یا بوی باران چند قسمت است؟

این سریال به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ابتدا قرار بود در 80 قسمت ساخته شود اما در نهایت در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شد.

ساعت پخش و تکرار

ابتدا معلوم نبود سریال عروس تاریکی یا بوی باران از چه شبکه ای پخش خواهد شد اما در نهایت قرار شد این سریال روی آنتن شبکه یک برود.

 

عروس تاریکی  یا بوی باران هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش و و روز بعد ساعت 15 و 30 دقیقه تکرار می‌شود.

خلاصه داستان

فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود.

 

از سویی زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

 

بازیگران

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و ... در سریال «عروس تاریکی» ایفای نقش می‌کنند.

 

مصاحبه بازیگران

فلور نظری از بازیگران سریال عروس تاریکی گفت: پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند. من هم عضو یکی از این خانواده ها هستم که به دلیل تعداد زیاد بازیگران هر روز بخشی از صحنه ها گرفته می شود و نیاز نیست هر روز همه بازیگران بر سر کار باشند.

 

نرگس محمدی هم در اینستاگرامش نوشت: « آقای معظمی عزیز ٢ سال سر كاریم و رفاقت همكاریمون به ١٠ سال میرسه تو این ٢سال من شاهد دقت و زحمات شما بودم و كلى ازتون یاد گرفتم امیدوارم كار خوبى بشه همه دوست داشته باشن كه خستگیمون در بره».

 

مهوش صبرکن هم گفت: من در این سریال نقش یک مادر را بازی می‌کنم؛ داستان سریال درباره اتفاقاتی است که برای  فرزند من رخ می دهد .

 

مریم کاویانی هم توضیح داد: پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند که من هم عضو یکی از این خانواده‌ها هستم. من مختلفی برای بازی دارم، اما خواستم کم‌کار کنم و مدتی فعالیت نداشته باشم.

 

گزارش پشت صحنه

برای رفتن به پشت صحنه سریال ۶۰ قسمتی عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی که مکان لوکیشن آن باغی در فرحزاد است هماهنگی‌های لازم را با برنامه‌ریز این کار انجام می‌دهیم. سریالی که به گفته کارگردانش جذاب و به فرهنگ خانواده می‌پردازد. مسائل و مشکلات خانواده، دغدغه‌ای که همیشه گریبانگیر کارگردانش بوده است. لوکیشن سریال عروس تاریکی آشناست  مکانی که پیش از این سریال‌های دیگر هم در آن فیلمبرداری شده است.

 

وارد خانه‌ای می‌شویم که محل اصلی فیلمبرداری است  منزل سیاوش که رضا کیانیان ان را بازی می‌کند  و دیوار آن با عکس شمسی فضل اللهی تزئین شده است.

 

همه عوامل در سر جای خود ایستاده‌اند و ظهوری تصویربردار کار دوربین را به سمت رویا نونهالی ( سیمین) گرفته است اینجا باید سیاوش به سمت آشپزخانه که توسط دیواری پذیرایی به آشپزخانه متصل است با سیمین صحبت می‌کند با یک دو سه گفتن معظمی سکوت برقرار و سیاوش با لباسی آبی دیالوگ (نمی‌خواد خودم می‌برم) را می‌گوید. با کات دادن کارگردان و گوشتزد به سیمین که چرا نگفتی کارت به کجا رسید و با برنج بیا بیرون و دوباره یک دو سه سیمین: تو به کجا رسیدی و ادامه فیلمبرداری.

 

برای سکانس دیگر کیانیان می‌خواست نظرش را راجع نشستن روی میزی به معظمی تحمیل کند اما معظمی یادآوری کرد که قبل از کات شما اینجا بودی و باید اینجا باشی تا بالاخره کیانیان قبول کرد و ادامه سکانس از سرگرفته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.