2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
عاملان جنایت ناتمام با شکایت پیرزن دستگیر شدند

عاملان جنایت ناتمام با شکایت پیرزن دستگیر شدند

زن سالخورده فوت کرده است و جسد او را در خیابانی رها کردیم، اما او زنده ماند و باعث شد ما گرفتار شویم.

دوات آنلاین-دو نفر از اعضای باندی که برای تصاحب خانه پیرزن تنها اقدام به قتل وی کرده بودند بازداشت شدند.

 

به گزارش جوان اوایل اردیبهشت‌ماه امسال بود که زن سالخورده‌ای به اداره پلیس رفت و از چهارمرد ناشناس به اتهام آدم‌ربایی و اقدام به قتل و اخاذی شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من زن تنهایی هستم و خانه بزرگی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران دارم. دو روز قبل برای خرید از خانه‌ام خارج شدم و وقتی در حال برگشت به خانه‌ام بودم خودروی پژویی راه مرا سد کرد. داخل خودرو چهار مرد ناشناس بودند که دو نفر از آن‌ها پیاده شدند و به زور مرا به داخل خودرو کشاندند.

 

آن‌ها مرا به خانه‌ای بردند و دست و پایم را بستند و از من خواستند پای برگه‌ای را امضا کنم. وقتی در مقابل خواسته آن‌ها مقاومت کردم به شدت مرا کتک زدند و در حالی که از درد بی‌هوش می‌شدم از من اثر انگشت گرفتند تا اینکه دو روز بعد در بیمارستان به هوش آمدم و فهمیدم چهار مرد خشن پس از اینکه بی‌هوش شده‌ام مرا در یکی از خیابان‌های شهر رها می‌کنند و رهگذران پیکر نیمه‌جان مرا به بیمارستان منتقل می‌کنند که نجات پیدا کردم.

 

پس از طرح این شکایت مأموران موفق شدند با کمک شاکی و چهره‌نگاری، دو نفر از آدم‌ربایان را که متهمان سابقه دار بودند شناسایی و دستگیر کنند.

 

دو متهم در بازجویی‌ها به جرم خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

 

یکی از متهمان گفت: من و دوستم مالخر بودیم و به همین خاطر با سارقان منزل در ارتباط هستیم. مدتی قبل سارق منزلی مقداری لوازم سرقتی برای فروش پیش ما آورد که داخل آن سند خانه ویلایی بزرگی هم بود. وقتی فهمیدیم آن خانه متعلق به زن تنهایی است تصمیم گرفتیم زن تنها را برباییم و با گرفتن اثر انگشت خانه ۱۰‌میلیارد تومانی را بفروشیم.

 

روز حادثه بعد از گرفتن اثر انگشت فکر کردیم زن سالخورده فوت کرده است و جسد او را در خیابانی رها کردیم، اما او زنده ماند و باعث شد ما گرفتار شویم.

 

تحقیقات از متهمان ادامه دارد. مأموران در تلاشند تا همدستان دو آدم‌ربا و سارقان منزل را بازداشت کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.