2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جنایت‌خانوادگی با ظن رابطه نامشروع

جنایت‌خانوادگی با ظن رابطه نامشروع

متهم که مردی میانسال است دو سال قبل شبانه به خانه برادرش رفته و بعد از اینکه همسربرادرش منیژه را کشت دو دختر او را هم زخمی کرد.

دوات آنلاین-مردی که برادرزاده و همسر برادرش را در پی یک سوءظن به قتل رسانده‌ است با درخواست اولیای‌دم به دوبار قصاص محکوم شد و این حکم از سوی دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که مردی میانسال است دو سال قبل شبانه به خانه برادرش رفت و بعد از اینکه همسربرادرش منیژه را کشت دو دختر او را هم زخمی کرد.

 

اردیبهشت ماه دو سال قبل مردی به ماموران پلیس خبرداد  جسد همسر و فرزندش را در خانه پیدا کرده‌ است. دقایقی بعد ماموران پلیس به محل رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

بررسی‌ها نشان داد علاوه برمادر و دختری که جسدشان پیدا شده‌ دختربچه دیگری نیز بیهوش به بیمارستان منتقل شده‌ است. پدرخانواده به ماموران گفت: من در بازار میوه تره‌بار کار می کنم و شب‌کار هستم. صبح که به خانه آمدم جسد زن و دختر کوچکم را دیدم و بعد دختر بزرگم که 10 ساله‌ است را مجروح و بیهوش پیدا کردم. نمی‌دانم چه کسی این کار راکرده‌ است ما زندگی آرام و خوبی داشتیم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده‌ است.

 

بررسی‌های ماموران نشان داد یک آشنا وارد خانه شده و این قتل‌ها را انجام داده‌ است او قطعا سارق هم نبوده چون چیزی از خانه کم نشد‌ه بود. چند روز بعد از این حادثه وقتی دختربچه به هوش آمد به پلیس گفت کسی که مرتکب این عمل شده عمویش است. البته این دختر نمی‌دانست مادر و خواهرش کشته‌ شده‌اند و فکر می‌کرد آنها هم زخمی هستند.

 

دختر گفت: مادرو خواهرم در یک اتاق خوابیده‌ بودند و من هم در اتاق دیگر خوابیده‌ بودم. با صدای فریاد مادرم بیدار شدم و عمویم را دیدم که بالای سر مادرم است. او مادر و خواهرم را زد و بعد هم به من حمله کرد و من را زد.

 

پلیس با توجه به این اظهارات مرد میانسال رابه اتهام قتل بازداشت کرد. او در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و گفت از مدتها قبل از همسربرادرش کینه داشته و او را عامل جدایی‌اش از خانواده می‌دانسته است.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی اولیای‌دم هردو مقتول درخواست صدور حکم قصاص کردند و زمانی که نوبت به شاکی دیگر پرونده یعنی دختربچه مجروح رسید او نیز شکایت خود را مطرح کرد و گفت: من اصلاخبر نداشتم مادر و خواهرم کشته شده‌اند. دو ماه در بیمارستان بودم و بعد از اینکه مرخص شدم پدربزرگم من را بالای سر قبرمادر و خواهرم برد و فهمیدم آنها مرده‌اند. من درخواست قصاص دارم و خواستار دیه بابت زخم‌هایی که برمن وارد شده‌ است هم هستم.

 

دختر بچه گفت: یک روز عمویم با زنی به خانه ما آمد مادرم خیلی عصبانی شد وآنها را از خانه بیرون کرد و بعد هم موضوع را به زن عمویم گفت همان موقع بود که عمویم گفت تو را بدبخت میکنم.او از مادرم کینه داشت.

 

سپس پدر این دختر جایگاه قرار گرفت او گفت: نمی‌دانم چرا برادرم از همسر من خوشش نمی‌آمد و نسبت به او حرفهای نامربوطی می‌زد کاری کرد که من برای قطع کردن رفت و آمد برادرم به خانه‌ام خانه را عوض کردم با این حال ادرس خانه را پیدا کرد و چنین بلایی را سر من آورد.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من می دانستم همسربرادرم با مردی به نام سیامک رابطه دارد او دوست برادرم بود و به خانه برادرم رفت و آمد می‌کرد چندباری آنها را با هم دیده‌ و به برادرم و دیگران گفته‌ بودم اما کسی حرفم را باور نمی‌کرد و حتی برادرم حاضر شد  خانه را عوض کند و آدرس را به من نداد اما رابطه نامشروع همسرش را قبول نکرد. من کارگر برادرم را دنبال کردم و از این طریق او آدرس را به دست آوردم چند روزی کشیک دادم و توانستم دوباره سیامک را نزدیکی خانه برادرم ببینم او وارد خانه برادرم می‌شد و شبهایی را که برادرم نبود کنار همسر برادرم می‌گذراند. من هم تصمیم گرفتم همسربرادرم را بکشم. وقتی او را با چاقو زدم همسر برادرم جیغ کشید و بچه‌هایش بیدار شدند و مجبور شدم آنها را هم بزنم تا کسی من را شناسایی نکند.

 

با پایان گفته های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و متهم را به دوبار قصاص محکوم کردند رای صادره در دیوان عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.