2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کریتی سانون ،ستاره این روزهای بالیوود: خودتان را در گذشته حبس نکنید

کریتی سانون ،ستاره این روزهای بالیوود: خودتان را در گذشته حبس نکنید

اگر درباره اینکه دیگران درباره شما چه می گویند یا چه خواهند گفت زیاد فکر کنید تمرکز خود را از دست می دهید.

دوات آنلاین-کریتی سانون به همراه تایگر شروف در سال 2014 با فیلم Heropanti وارد بالیوود شد و حالا 5 سال حضور او در صنعت فیلم هند کامل شده است. او در فیلم هایی مثل Dilwale و Bareilly Ki Barfi و Luka Chuppi حضور داشته است. او 5 سال موفق را در بالیوود داشته است و در حال حاضر از پرکارترین بازیگران زن بالیوود محسوب می شود. دو فیلم Arjun Patiala و 4 Housefull با بازی کریتی سانون در نوبت اکران قرار دارند و او مشغول بازی در فیلم Panipat است.

 

*انگار همین دیروز بود که ما اولین فیلم شما Heropanti را دیدیم. زمان به سرعت سپری می شود و حالا 5 سال حضور شما در بالیوود کامل شده است. چه احساسی دارید وقتی به عقب نگاه می کنید و به این سفری که تا الان داشتید؟

کریتی سانون: احساس راحتی خیلی زیادی دارم و حالا خیلی بیشتر در خانه هستم. احساس می کنم این 5 سال به سرعت در پرواز بوده است. گاهی حس می کنم هنوز تازه کار هستم. خوش شانسی خوب من این بود که فرصت های درستی را بدست آوردم و انسان های درستی را ملاقات کردم و به جایی که الان هستم رسیدم

 

*اعتبار موفقیت خودتان را متعلق به چی یا به چه کسی می دانید؟

کریتی سانون: البته که به سخت کوشی خودم اما بیشتر از آن به مخاطبان خودم چون آنها بی قید و شرط من را دوست دارند و از من حمایت می کنند نه فقط در شبکه های اجتماعی بلکه در زندگی واقعی. این باعث شد تا من سخت تر کار کنم و ایستادگی داشته باشم. بدون وجود آنها در زندگی خودم نمی توانستم این سفر بسیار عالی را تصور کنم.

 

*چه چیزی در این سال ها تغییر کرده است؟

کریتی سانون: به عنوان یک بازیگر تلاش کردم در گونه های مختلفی حضور داشته باشم و با مخاطبان خودم ارتباط برقرار کنم.

 

*از زمانی که شما کار خود را آغاز کردید به شما گفته شد که برای بازیگری خوب هستید و این درک و احساس حالا تغییر کرده است؟

کریتی سانون: چه در حوزه شخصی یا حرفه ای من همیشه تلاش کردم با چالش ها روبرو شوم. من یک گوش ناشنوا برای هر نظر منفی ای دارم چون حس می کنم لازم نیست همه را باور داشته باشم.

 

*اما چنین نظراتی اثرگذار هستند. به ویژه وقتی کسی در جایگاه  بازیگری قرار دارد. شما چگونه با این موضوع برخورد می کنید؟

کریتی سانون: من هرگز از این فشاری که وجود دارد فرار نمی کنم چون همیشه به خودم باور دارم. با انگیزه باقی ماندن کلیدی است. اگر درباره اینکه دیگران درباره شما چه می گویند یا چه خواهند گفت زیاد فکر کنید تمرکز خود را از دست می دهید. من دانشی ندارم و فقط آنچه که از سفر خودم تا الان آموختم را به اشتراک می گذارم.

 

*بسیاری از بازیگران بالیوود درباره افسردگی خودشان صحبت کردند. آیا شما هم در زندگی خودتان با این موضوع برخورد داشتید؟

کریتی سانون: ما همه فراز و نشیب داشته ایم. برخورد کردن با نشیب های زندگی دشوار تر است اما غیر ممکن نیست. گاهی چیزهایی در زندگی ما خوب نیستند اما ما هنوز وانمود می کنیم که شاد هستیم که اشتباه است. خوب است که احساس خوبی نداشته باشید و من هم این موارد را در زندگی خودم داشتم و وقتی ما آن را نمی پذیریم افسرده می شویم.

 

*اما همه به سادگی در باره این موضوع صحبت نمی کنند...

کریتی سانون: صحبت کردن با کسی که خیلی به شما نزدیک است خیلی اهمیت دارد. اگر لازم باشد باید به یک متخصص مراجعه کرد اما نباید خودتان را در گذشته حبس کنید و با فکر کردن به آن خودتان را قضاوت کنید. به یاد داشته باشید باید آن را مرتب کنید. با این سرعت زندگی ای که ما داریم این نوع احساسات رایج هستند. اهمیت دارد که بین زندگی حرفه ای و گذراندن وقت با کسانی که دوستشان دارید و انجام دادن کارهایی که برای شما لذت بخش هستند، تعادل برقرار کنید. فقط نباید در شبکه های اجتماعی آنلاین بود اما این هم یک واقعیت است و باید باشد. برای تعطیلات بروید و دوستان خودتان را ملاقات کنید و کارهای زیادی است که می توانید انجام دهید و شما می بینید که چگونه آغاز کردید که احساس بهتری داشته باشید و همه این ها ناشی از تجربیات شخصی من است.

 

منبع: وبلاگ جهان بالیوود

bollywoodworld.blogfa.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.