2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
طلاق به‌خاطر سفر خارجی

طلاق به‌خاطر سفر خارجی

من و ماكان 12 سال است با هم زندگی می‌كنیم. در این مدت همیشه دوست داشتم برای یك بار هم شده به سفر خارجی بروم، اما هیچ‌وقت جور نمی‌شد...

دوات آنلاین-زوج جوان بعد از 12 سال زندگی مشترك، وقتی برای اولین بار به یك كشور دیگر سفر كردند، كارشان به طلاق و جدایی كشید. این زوج كه در طول زندگی مشترك شان هیچ‌وقت نتوانسته بودند به خارج از كشور سفر كنند، هرگز تصورش را هم نمی‌كردند كه اولین سفرشان به دعوا و درگیری ختم شود. ماكان و فریبا هفته گذشته دادخواست جدایی خود را به دادگاه خانواده تهران ارائه كردند.

 

زن جوان درباره علت این درخواست گفت: من و ماكان 12 سال است با هم زندگی می‌كنیم. در این مدت همیشه دوست داشتم برای یك بار هم شده به سفر خارجی بروم، اما هیچ‌وقت جور نمی‌شد كه با هم به سفر خارجی برویم. تا این‌كه چند وقت پیش من و ماكان تصمیم گرفتیم مرخصی بگیریم و به سفر خارجی برویم. من گشتم و یك تور برای سفر به مالزی پیدا كردم. می‌خواستم شوهرم را سورپرایز كنم برای همین بدون این‌كه به او بگویم، تور را گرفتم و وقتی همه چیز آماده شد موضوع را به او گفتم. ماكان اول مخالفت كرد و گفت كه دوست ندارد به مالزی بیاید. ولی وقتی برایش از آنجا تعریف كردم، دیگر مخالفتی نداشت. ما به این سفر رفتیم اما آنجا بود كه فهمیدم ماكان به خاطر لجبازی می‌خواهد سفرمان را خراب كند.

 

چون من این سفر را انتخاب كرده بودم، می‌خواست هر طور شده به من بفهماند كه نباید به این سفر می‌آمدیم. از همان اول شروع كرد به غر زدن. هرجا می‌رفتیم ایراد می‌گرفت. به بهانه‌های مختلف داد و بیداد راه می‌انداخت و روزمان را تلخ می‌كرد. در تمام جر و بحث هایمان هم می‌گفت اگر اینجا را انتخاب نمی‌كردی و جای بهتری می‌رفتیم بیشتر خوش می‌گذشت. تا این‌كه روز آخر دیگر عصبانی شدم و من هم سرش داد و بیداد كردم. در هتل جلوی چشم مردم با هم دعوای شدیدی كردیم. همه داشتند ما را نگاه  می کردند. كلی آبروریزی شد. آنجا بود كه از ماكان متنفر شدم. آن سفر كه می‌توانست بهترین سفرمان باشد، به بدترین و تلخ‌ترین سفرمان تبدیل شد. وقتی برگشتیم، ماكان حتی سعی نكرد از من عذرخواهی كند. موضوع را كش داد و دیگر با من صحبت نكرد. تا این‌كه تصمیم گرفتیم برای همیشه از هم جدا شویم.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: همسر من خیلی خودخواه است. در زندگی مان همیشه همین‌طور بوده و سعی كرده در بیشتر مواقع خودش تصمیم بگیرد. هیچ‌وقت به او چیزی نگفتم و اعتراضی نكردم. تا این‌كه بالاخره بعد از چندین سال، همه چیز جور شد تا با هم به یك سفر خارجی برویم. این اولین سفر خارجی من و فریبا بود. هردویمان هیچ‌وقت به خارج از كشور سفر نكرده بودیم. برای همین خیلی ذوق و شوق داشتیم. فریبا در میان حرف‌هایش از مالزی حرف می‌زد و من هم گفتم دوست ندارم به آنجا بروم. تا این‌كه یك روز بدون این‌كه به من اطلاع دهد تور گرفت و پولش را هم واریز كرد. خیلی از این كارش عصبانی شدم. دیگر آن سفر برایم لذتبخش نبود و هیچ ذوقی نداشتم. چون این بار هم فریبا به جای من تصمیم گرفت و حتی نظرم را هم نپرسید. دیگر از این رفتارهایش خسته شده بودم، برای همین تصمیم گرفتم این بار كوتاه نیایم. فریبا باید می‌فهمید كه زندگی مشترك با خودخواهی جلو نمی‌رود و باید در همه چیز با هم شریك بود. 

 

در پایان نیز قاضی پس از شنیدن صحبت‌های این زوج، رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موكول كرد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بی نام 1398/06/10
پولدارهای بی درد 😕😡

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.