2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلبان‌قلابی ‌ازدختران اغفال‌شده فیلم ‌پنهانی می‌‌ گرفت

خلبان‌قلابی ‌ازدختران اغفال‌شده فیلم ‌پنهانی می‌‌ گرفت

متهم جوان به جرمش اعتراف کرد و انگیزه خود را کسب درآمد در قبال هتک حیثیت از شاکیان عنوان داشت.

دوات آنلاین-فردی که با به دام انداختن دختران جوان با ترفند ازدواج از آن‌ها فیلم وتصاویر شخصی تهیه می‌کرد ،شناسایی و برای سیر مراحل قانونی پرونده اش تحویل مراجع قضایی شد .

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه فردی عکس‌های شخصی اورا به‌همراه مطالب غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا  قرار گرفت.

 

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقامات قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد، افزود: با ثبت اظهارات شاکیان، مشخص شد متهم با معرفی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان شغلی خلبان هواپیما، به قصد ازدواج با شاکیان قرار ملاقات حضوری می‌گذاشت و بعد از رسیدن به اهداف شوم خود ، ضمن تهیه عکس و فیلم به صورت پنهانی ، پس از مدتی در مقابل عدم انتشار تصاویر تهیه شده در اینترنت قصد اخاذی از آن‌ها را می‌کرد.

 

وی افزود:متهم جوان با هویت (م.ج ) در مواجهه با مدارک و مستندات کارشناسان پلیس ، به جرمش اعتراف کرد و انگیزه خود را کسب درآمد در قبال هتک حیثیت از شاکیان عنوان داشت.

 

سرهنگ مرتضوی در پایان با تأکید بر عدم ارسال تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای مجازی ،به شهروندان توصیه کرد: در فضای سایبری از افرادی که در پی دسترسی به اطلاعات شخصی شما هستند ،دوری کنید زیرا که ممکن است در پی فریب شما باشند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.