2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چراغ سبز برانکو به لژیونرهای ناموفق پرسپولیس

چراغ سبز برانکو به لژیونرهای ناموفق پرسپولیس

وحید امیری، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و صادق محرمی بازیکنانی هستند که این روزها صحبت‌هایی درباره برگشت‌شان به پرسپولیس شنیده می‌شود.

دوات آنلاین-«آن‌ها به این دلیل نرفته‌اند که در باشگاه با کسی درگیر شده‌اند بلکه به دنبال جست‌وجوی شرایط بهتری بودند. الان هم طبیعی است که بخواهند برگردند به شرطی که مسئولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می‌توانند نیازهای تیم را برطرف کنند یعنی میل برگشت بازیکنان با نیازهای باشگاه مقارن شود.این به این معناست که در باشگاه به روی همه بازیکنانی که روزی از این تیم رفته‌اند باز است.» این نقل‌قول از برانکو نشان می‌دهد که به احتمال فراوان در فصل نقل‌وانتقالات باید شاهد برگشت برخی لژیونرهای پرسپولیس باشیم.

 

وحید امیری، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و صادق محرمی بازیکنانی هستند که این روزها صحبت‌هایی درباره برگشت‌شان به پرسپولیس شنیده می‌شود. با این‌که برانکو اعلام کرده درهای پرسپولیس به روی همه این بازیکنان باز است اما با شناختی که از او داریم همین حالا هم می‌توانیم بازگشت رضاییان و طارمی به جمع سرخ‌ها را غیرممکن بدانیم. به این ترتیب فقط امیری، احمدزاده و محرمی هستند که شانس برگشت به پرسپولیس را دارند و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نه چندان خوب در لیگ‌های اروپایی دوباره پیراهن سرخ را بر تن کنند.

 

یکی از بازیکنانی که تابستان سال گذشته پرسپولیس را ترک کرد وحید امیری، ملی‌پوش چپ‌پایی است که این روزها وضعیت خوبی در ترابزون‌اسپور ترکیه ندارد. امیری در 22 بازی از 34 بازی فصل جاری ترابزون بازی کرده ولی فقط 8 بازی در ترکیب اصلی حضور داشته و در طول فصل در پست‌هایی چون مهاجم، وینگر و حتی مدافع چپ برای این تیم به میدان رفته و جایگاه ثابتی در برنامه‌های تیم ترابزون نداشته است. با توجه به این شرایط احتمالا امیری یکی از خروجی‌های این تیم در تابستان خواهد بود و احتمالا بازیکن محبوب برانکو بعد از جدایی از ترابزون بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن خواهد کرد.

 

پس از درخشش در پرسپولیس، صادق محرمی تابستان سال گذشته به دیناموزاگرب پیوست تا شانس خود را در کرواسی امتحان کند. محرمی برای دینامو در 19 بازی به میدان رفت که 18 بار در ترکیب اصلی بود هرچند مدافع راست سابق پرسپولیس نتوانست رضایت مربیان این تیم را جلب کند و با اضافه شدن یک بازیکن جدید در پست دفاع راست، به احتمال بسیار زیاد او جایی در ترکیب فصل بعد این تیم نخواهد داشت. با این حال جذب قطعی این بازیکن جوان کار چندان آسانی نخواهد بود و دینامو در صورتی که نتواند محرمی را به فروش برساند احتمالا گزینه قرض دادن وی را امتحان خواهد کرد و در چنین شرایطی تیم‌های ایرانی و در صدر آن‌ها پرسپولیس (که پس از جدایی محرمی در سمت راست خط دفاع مشکل داشته) می‌توانند به جذب این بازیکن امیدوار باشند. محرمی در صورت برگشت به پرسپولیس جزو سهمیه زیر 25 سال این تیم خواهد بود.

 

دیگر بازیکن جداشده پرسپولیس در تابستان سال گذشته پس از یک فصل حضور در فوتبال لهستان از اشلانسک وراسلاو جدا شده و در حال حاضر بازیکن آزاد است. با حضور در 25 بازی از 37 بازی اشلانسک در لیگ لهستان و تنها 12 بار حضور در ترکیب اصلی، وی نتوانست حضور خود در فوتبال اروپا را تمدید کند و این روزها در آستانه برگشت به لیگ برتر ایران قرار گرفته است. احمدزاده که در زمان حضور در پرسپولیس از بازیکنان مورد علاقه برانکو بود این روزها مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و باید دید آیا پسر برانکو پس از یک سال بار دیگر به این تیم برمی‌گردد یا این بار با پیراهن یک تیم دیگر در لیگ برتر به میدان خواهد رفت. البته با توجه به نحوه جدایی احمدزاده و کدورتی که بین او و برانکو پیش آمد احتمال دارد این بازیکن هم مجبور شود لیگ نوزدهم را در تیمی غیر از پرسپولیس توپ بزند.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.