2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کـلاف سردرگـم نقـل‌وانتقــالات استقـــلال

کـلاف سردرگـم نقـل‌وانتقــالات استقـــلال

وقتی باشگاه استقلال هنوز سرمربی جدید را انتخاب و معرفی نکرده و تاکید شده فرهاد مجیدی هم لیستی به باشگاه نداده مذاکره با بازیکنان جدید شائبه‌برانگیز است.

دوات آنلاین-مسئولان باشگاه استقلال از چند روز پیش مذاکره با بازیکنان قراردادتمام را برای حفظ آن‌ها آغاز کرده‌اند و همزمان در حال مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری هم هستند. شاید مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده چون وریا غفوری، سیدحسین حسینی، علی کریمی و... طبیعی باشد و شک و شبه‌ای ایجاد نکند اما مسلما مطرح شدن نام بازیکنانی چون سیاوش یزدانی مدافع سپاهان، رضا اسدی، هافبک سایپا و محمدرضا حسینی، هافبک ذوب‌آهن به عنوان گزینه‌های مورد نظر استقلال این سوال را ایجاد می‌کند که باشگاه بر اساس نظر کدام مربی یا فردی با این بازیکنان مذاکره می‌کند؟

 

وقتی باشگاه استقلال هنوز سرمربی جدید را انتخاب و معرفی نکرده و تاکید شده فرهاد مجیدی هم لیستی به باشگاه نداده مذاکره با بازیکنان جدید شائبه‌برانگیز است. در کنار این مسئله موضوع مذاکره چند بازیکن استقلال با تیم‌های داخلی و خارجی هم نشان از بی‌میلی آن‌ها برای ماندن دارد. در این زمینه موضوع روزبه چشمی، مدافع هافبک استقلال هم جدی‌تر از بقیه است و حتی روز گذشته رسانه‌های قطری رسما از مذاکره باشگاه الاهلی با این بازیکن و حضور او در تست‌های پزشکی باشگاه خبر دادند.

 

روزبه چشمی فصل گذشته هم از قطر پیشنهاد داشت و به خاطر بیرون ماندن از لیست استقلال مصر به جدایی و حضور در لیگ ستارگان بود اما باشگاه استقلال با جدایی او مخالفت کرد و این بازیکن هم صبر کرد تا با اتمام قرارداد و به عنوان بازیکن آزاد لژیونر شود. همین مورد چشمی کافی است تا مشخص شود باشگاه‌های ایران و مشخصا مسئولان استقلال تا چه اندازه غیرحرفه‌ای و نابلدند که پیش از آنکه قرارداد بازیکن تمام شود به فکر مذاکره و حفظ او باشند تا اگر هم قرار است انتقالی صورت بگیرد باشگاه از ترانسفر بازیکنی که چند سال در آن بازی کرده سود ببرد. البته گویا چشمی تنها ستاره جداشده استقلال نخواهد بود و بر اساس شنیده‌ها فرشید اسماعیلی هم از قطر پیشنهاد دریافت کرده و از آنجایی که بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت چندصد میلیون تومان قراردادش را فسخ کرده و لژیونر شود، او را هم باید در جمع جداشده‌ها به حساب آورد. سیل پیشنهادها به بازیکنان استقلال ادامه دارد و پس از آنکه گفته شد تراکتورسازی به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد چشمگیری داده حالا خبر می‌رسد پیشنهادهای وسوسه‌انگیز زنوزی، مالک باشگاه به وریا غفوری و علی کریمی هم ارائه شده و آن‌ها هم بی‌میل نیستند تا فصل آینده در تبریز توپ بزنند.

 

هرچند وریا از باشگاه استقلال زمان خواسته تا به پیشنهادشان فکر کند اما گویا با توجه به سقف قراردادی که باشگاه تهرانی برای بازیکنان در نظر گرفته وریا تمایلی به ماندن ندارد و به احتمال زیاد تراکتورسوار می‌شود. وضعیت امید نورافکن که بازیکن شارلوای بلژیک است و قرضی در استقلال بازی می‌کرد هم مشخص نیست و سیدحسین حسینی هم هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد آبی‌ها نداده است. با این وضعیت و مشخص نبودن تکلیف سرمربی تیم به نظر می‌رسد کلاف نقل‌وانتقالات استقلال حسابی گره خورده و سردرگم است و این مسئله به شدت باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان این تیم شده است.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.