2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نسیم ادبی، بازیگر سریال برادر جان: اقتدار و قدرت عاطفه برایم جذاب است

نسیم ادبی، بازیگر سریال برادر جان: اقتدار و قدرت عاطفه برایم جذاب است

این سریال حرف دل خیلی از خانواده‌ها است که شاید با دیدن آن داغ دلشان تازه شود.

دوات آنلاین-عاطفه در سریال برادر جان نقش بسیار حساسی دارد و می‌تواند سرنوشت داستان را تعیین کند .بازی خوب نسیم ادبی در این نقش باعث شده شخصیت عاطفه بسیار باورپذیر به نظر برسد.

 

نسیم ادبی، بازیگر نقش عاطفه در برادر جان گفت: « بازی در این سریال برایم جذابیت‌های خاص خودش را داشت، چون تا به حال در تلویزیون حضور نداشتم و آن را تجربه نکرده بودم از این رو خوشحالم که با این سریال قدم به تلویزیون گذاشتم.»

 

وی در ادامه در خصوص قصه این سریال اظهارداشت: «خانواده مهم‌ترین موضوع این سریال است؛ عنصری که همه برای حفظ آن تا پای جانشان می‌ایستند تا این رشته پاره نشود.»

 

ادبی با بیان اینکه شخصیتم در این سریال را دوست دارم و اقتدار و قدرت عاطفه برایم جذاب است،بیان کرد: «شخصیت من به شکلی است که دوست دارم افراد پایبند اعتقاداتشان باشند و این پایبند بودن را در این شخصیت می‌بینیم، همچنین عشق و غیرتی که عاطفه نسبت به برادرهایش دارد و نمی‌تواند شکست آن‌ها را ببیند از جمله مواردی است که مجموعه‌ای از یک خانواده با اصالت را شکل می دهد که با چنگ و دندان برای پاره نشدن رشته زندگی خود می‌ایستند.»

 

وی در مورد فیلمنامه و بازی بازیگران بیان کرد: «سعید نعمت‌الله به خوبی تمام فراز و فرودهای قصه را بیان کرده و آهنج به خوبی آن را به تصویر کشیده است. این سریال حرف دل خیلی از خانواده‌ها است که شاید با دیدن آن داغ دلشان تازه شود. موضوع حق الناس مهم‌ترین موضوعی است که همه با آن درگیر هستند، نعمت الله به قدری دیالوگ‌ها را ملموس نوشته که مخاطب با دیدن آن گویی  زندگی خودش را مرور می‌کند و به نوعی با آن همذات پنداری می‌کند.»

 

ادبی در پایان گفت: «بازی در سریال مناسبتی در ماه مبارک رمضان برایم حس خوبی دارد و از بودن در خانه‌های مردم واقعا حس خوب و متفاوتی دارم. امیدوارم مردم هم از دیدن این سریال حس خوبی داشته باشند.»

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.