2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهران نائل ،بازیگر سریال دلدار :کامیار در قصه شخصیت پیش‌برنده‌ای دارد

مهران نائل ،بازیگر سریال دلدار :کامیار در قصه شخصیت پیش‌برنده‌ای دارد

نقش‌های منفی بسیاری را بازی کردم اما از نظر خودم این نقش تا حدودی و در قیاس با سایر کاراکترهایی که تا به حال بازی کردم، متفاوت است.

دوات آنلاین-کامیار در سریال دلدار از آن شخصیت‌های منفی است که تمام تلاشش را برای خراب‌کردن زندگی رونا به کار گرفته است. باورپذیری این نقش به دلیل بازی خوب مهران نائل اسست.

 

مهران نائل بازیگر نقش کامیار در سریال دلدارگفت: در این سریال نقش منفی‌ای را ایفا می‌کنم که اتفاقا در قصه پیش برنده است و ابعاد مختلفی هم دارد. درست است که تا به حال نقش‌های منفی بسیاری را بازی کردم اما از نظر خودم این نقش تا حدودی و در قیاس با سایر کاراکترهایی که تا به حال بازی کردم، متفاوت است.

 

وی ادامه داد: یادم هست برای بازی در سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی عامدانه تلاش می‌کردم تا وجهه‌های مثبت آن نقشی که خاکستری بود را هم بازی کنم، اما برای ایفای نقش کامیار در سریال دلدار این کار را نکردم چراکه ویژگی‌های نقش این اجازه را نمی‌داد تا وجهه‌های مثبتش را هم به تصویر بکشم.

 

نائل درباره بستر عاشقانه‌ای که اغلب کارگردان‌ها برای روایت سریال‌هایشان انتخاب می‌کنند، گفت: برای تولید سریال‌هایی که در مناسبت‌ها و سایر ایام سال پخش می‌شود، موضوع‌های کمی وجود دارد، اما مهم شیوه‌های پرداختن به آنها است که کارها را از هم متمایز می‌کند. همانطور که می‌شود قصه عاشقانه را لوس تعریف کرد، می‌شود بسیار حساب شده هم به آن پرداخت، چراکه ژانر بسیار حساسی است.

 

او درباره حضورش در این سریال مناسبتی افزود: سالها بود دوست داشتم با برادران محمودی همکاری داشته باشم و تا الان این اتفاق نیفتاده بود. یا من مشغول کاردیگری بودم یا اینکه شرایط این همکاری میسر نشده بود تا اینکه برای دلدار دعوت به همکاری شدم و بدون اینکه فیلم‌نامه کامل را بخوانم و فقط با تعریف کلی از داستان قرارداد بستم و مشغول به کار شدم.

 

وی با بیان اینکه قصه این سریال مخاطبان بسیاری را درگیر خواهد کرد، ادامه داد: همیشه قصه‌های عاشقانه آنهم به این شکل مخاطبان بسیاری را جذب خود می‌کند و آقای محمودی نیز در سریال قبلی‌شان این را نشان داده بودند و امیدوارم مردم نیز از تماشای سریال لذت ببرند.

 

این بازیگر درباره فضای سریال‌های مناسبتی نیز عنوان داشت: معتقدم اگر یک کار خوب باشد مردم آن را می‌بینند و به زمان پخش و ... ربطی ندارد. از طرفی برخی سریال‌ها تکلیف زمان پخششان مشخص نیست و حتی تا زمان پخش نمی‌دانند که برای ماه رمضان هست یا نه. به همین خاطر خیلی بهتر است همان ابتدا به ساکن به کارگردان بگویند که این سریال برای مناسب خاصی ساخته می‌شود تا اگر بخواهد المانی را به کارش اضافه کند.

 

وی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: احتمال دارد به زودی تئاتری را با همان گروه خودمان کارگردانی کنم. سریال دلدار به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی با بازی محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، الناز حبیبی، مهران نائل، علی اوسیوند و ... هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

منبع: فارس

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.