2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل،پایان رابطه زنی با مرد متاهل

قتل،پایان رابطه زنی با مرد متاهل

متهم قتل را قبول کرد و از دادگاه خواست با توجه به اینکه همسر و فرزند دارد در مجازات عمومی او تخفیف دهند.

دوات آنلاین-مردی که بعد از خشمگین شدن از همسرش به خانه زن مورد علاقه‌اش رفته و با او درگیر شده و او را کشته‌ بود با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که دو سال قبل مرتکب این قتل شده‌ بود سرانجام موفق شد با پرداخت دیه توافقی رضایت اولیای‌دم را جلب کند. این مرد دیروز به لحاظ جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

این پرونده با گزارشی که فرزند مقتول به پلیس داد تشکیل شد. پسر نوجوان به ماموران گفت جسد مادرش را صبح که بیدار شده در خانه پیدا کرده‌ است.

 

زمانی که پلیس به محل رفت با دستور بازپرس جسد زن جوان به نام ملیحه به پزشکی قانونی انتقال یافت. فرزند مقتول به ماموران گفت: من و مادرم با هم زندگی می کنیم. پدرم چند سال قبل ما را ترک کرد. مادرم مدتی بود که بامردی به نام مهران رابطه داشت. من در روابط شخصی مادرم دخالت نمی‌کردم هرچند اصلا از مهران خوشم نمی‌آمد. شب قبل مادرم دیر به خانه آمده‌ بود و شام نداشتیم. مهران زنگ زد که می‌خواهد مادرم را ببیند و مادرم به او گفت برای من ساندویچ بخرد. چند دقیقه بعد مهران آمد. من بعد از اینکه ساندویچ را خوردم به اتاق رفتم و خوابیدم. چون اصلا دوست نداشتم با مهران حرف بزنم صبح که بیدار شدم مادرم را هرچه صدا کردم بیدار نشد بالای سرش که رفتم متوجه شدم او فوت شده‌ است. صورتش سیاه شده‌ بود. من مطمئنم که مهران بلایی سر او آورده‌ است.

 

با توجه به گفته‌های این پسر، مهران شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل ملیحه اعتراف کرد و گفت: شب حادثه با همسرم دعوا کرده‌بودم مدتی بود که با هم اختلاف داشتیم و از همان زمان هم با ملیحه آشنا شدم و به خانه‌اش می‌رفتم. شب حادثه وقتی من و ملیحه تنها شدیم او در اتاق ضبط روشن و صدایش را زیاد کرد. گفتم حالم خوب نیست با زنم درگیر شده‌ام و کلافه‌ام. می‌خواهم چند ساعتی در آرامش باشم. صدا را کنم کن. او گفت فراموش کن و بیا خوش باشیم. صدا را کم نکرد. عصبانی شدم و فحشی به او دادم و او هم سیلی به صورت من زد. آنقدر عصبانی بودم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و او را خفه کردم و بعد از خانه رفتم.

 

با اعتراف این مرد پرونده تکمیل و برای محاکمه به دادگاه ارسال شد. متهم بعد از محاکمه به قصاص محکوم شد اما بعد از دو سال تلاش موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد و ای نبار به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

 

مهران این بار هم اتهام را قبول کرد و از دادگاه خواست با توجه به اینکه همسر و فرزند دارد در مجازات عمومی او تخفیف دهند.

 

پسر مقتول نیز گفت: من تنها زندگی می‌کنم و اگر می‌خواستم قاتل مادرم را قصاص کنم نمی‌توانستم چون باید تفاصل دیه می‌دادم اما دیه‌ای که می گیرم می تواند در زندگی به من کمک کند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند.    

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.