2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
علی کریمی خطاب به تاج: به جای ممنوعیت باشگاه‌ها، بگو پول تبلیغات چی شد!

علی کریمی خطاب به تاج: به جای ممنوعیت باشگاه‌ها، بگو پول تبلیغات چی شد!

با این شرایط، تاج همچنان برای مصاحبه هایش باید احتیاط کند، چون هر حرفی بزند، با واکنش تندی از سوی جادوگر فوتبال آسیا مواجه خواهد شد.

دوات آنلاین-چهره سرشناس فوتبال کشورمان همچنان از طریق کانال تلگرامی خود در حال انتقادهای شدید از رئیس فدراسیون فوتبال است.

 

مهدی تاج روز جمعه خبر از ممنوعیت اردو‌های خارجی برای تیم‌های ایرانی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور داد و تاکید کرد دیگر هیچ باشگاهی حق برگزاری اردو خارج از ایران را ندارد.

 

همین پیام کوتاه، بهانه‌ای تازه به دست علی کریمی داد تا به کانال تلگرامی خود سری بزند و پست‌های آنچنانی منتشر کرد.

 

این طور بود که جادوگر فوتبال ایران با استفاده از خبر منتشر شده از سوی صفحه اینستاگرام «خبرورزشی»، تاج را با انتقادات دوباره خود مواجه ساخت. او در اولین پیام که ساعت یک و ۴۸ دقیقه بامداد شنبه منتشر کرد، نوشت: «شما قبل از اینکه براى باشگاه‌ها تعیین تکلیف کنى، اول بگو پول تبلیغات محیطى این ٣،٤ سال چى شد؟ شما اول خودت حق باشگاه‌ها رو بده  بعد برو ٢٠ میلیارد مربى براى تیم ملى بیار؟! به نظر شما چند درصد باشگاه‌ها توان برپایى اردوى خارجى را دارن که ایشون این تصمیم  خنده دار  رو گرفته؟»

 

البته این پایان کار نبود، چون ۵ دقیقه بعد، پیام بعدی منتشر شد: «بعدش هم، براى تیم ملى چى؟ اردوى خارجى و لباسهاى خارجى ممنوع  میباشد؟»

 

و پیام آخر در ساعت یک و ۵۹ دقیقه بامداد که در آن، کریمی به پشت پرده این دستورالعمل توسط رئیس فدراسیون اشاره می‌کند آن هم بدون نام آوردن از افراد خاصی: «البته اون مدیرایى که اومدن از شما خواستن اردوى خارجى رو ممنوع کنید، تکلیفشون کاملاً روشنه. همونایى هستن که بانى سر کار موندن شما و دارو دستتونه. این مدیران، به جاى این درخواست خنده دار، باید حق تیمشون رو از حلقوم فدراسیون و سازمان لیگ بکشن بیرون. ولى دریغ که اینا اسم مدیر رو فقط یدک میکشن و بس.»

 

با این شرایط، تاج همچنان برای مصاحبه هایش باید احتیاط کند، چون هر حرفی بزند، با واکنش تندی از سوی جادوگر فوتبال آسیا مواجه خواهد شد.

 

منبع: خبر ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.