2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
كاترینا كیف ، ستاره بالییود: درباره عشق و نفرت بسیار آموخته‌ام

كاترینا كیف ، ستاره بالییود: درباره عشق و نفرت بسیار آموخته‌ام

نگاه عمیق تر به زندگی را آغاز کردم و همه آنها را در کار خودم آوردم. داشتن کارگردانان شگفت انگیزی مثل أناند راج بسیار کمک کننده هستند.

دوات آنلاین-كاترینا كیف هنوز در بین برترین بازیگران زن بالیوود قرار دارد و در فیلم های بزرگ به ایفای نقش می پردازد. به زودی از این بازیگر فیلم Bharat (بهارات) اکران می شود و فیلم Sooryavanshi نیز جدیدترین فیلم كاترینا كیف است که در این فیلم با آکشی کومار همبازی می شود.

 

كاترینا كیف عقیده دارد او امروز نسبت به گذشته نگرش مثبت تری دارد چون از زمان خود در محل فیلمبرداری لذت می برد. كاترینا گفته:" من واقعا احساس الهام بخشیدن می کنم. در حال حاضر کار کردن به من لذت بسیار زیادی می بخشد.  من احساس جوانی می کنم. تجریبات زیادی از یادگیری چیزهای جدید کسب کردم و انرژی تازه ای در اطراف من وجود دارد که واقعا عالی است. این بسیار غیر منتظره بود اما خوشحالم که اتفاق افتاد."

 

كاترینا در ادامه گفته:" وقتی من از افرادی مثل شما می شنوم که به عنوان یک بازیگر رشد کرده ام یا شما ابعاد جدیدی از شخصیت من را بر روی پرده سینما می بینید ، احساس خوبی است.  من به عنوان یک شخص تغییر کردم. من همیشه با آنچه که هستم صادق هستم. زمانی  همه چیز  زیبا و فوق العاده و سرگرم کننده و شاد بود. من سرشار از انرژی بودم. زندگی فوق العاده بود. گل های سرخ همه جا بودند. زندگی من را وارد سفر کرد با مسیر های احساسی غیر منتظره زیاد. این به من درباره خودم یاد داد. من بسیار درباره احساس و درد و رنج و عشق و خیانت آموخته ام اما همزمان من درباره چیزهای مثبتی مثل اعتماد درک زیادی را بدست آوردم. من نگاه عمیق تر به زندگی را آغاز کردم و همه آنها را در کار خودم آوردم. داشتن کارگردانان شگفت انگیزی مثل أناند راج بسیار کمک کننده هستند."

 

كاترینا ادامه داده : " جناب أناند بسیار خاص هستند. او قادر بود در صحنه های عاطفی بسیار زیبا من را راهنمایی کند. او به من کمک می کرد تا با احساسات به صورت عمیق درگیر شوم. در فیلم Zero وقتی در محل فیلمبرداری بودم او به من کمک کرد تا در جایی که مورد نیاز بود قرار بگیرم. بعضی از تجربیات و تشویق ها از طرف یک کارگردان کمک می کند تا من به عنوان یک بازیگر تکامل پیدا کنم و من قطعا درک بیشتر از هنر و صنعت را آغاز کردم. در نهایت این چیزی است که هر بازیگری می خواهد. ما همه پیوسته می خواهیم در کار رشد کنیم."

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.