2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سید مرتضی فاطمی ،مجری برنامه اختیاریه

بیوگرافی کامل سید مرتضی فاطمی ،مجری برنامه اختیاریه

دوات آنلاین-برنامه اختیاریه این روزها حسابی داغ شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل موفقیت این برنامه مجری آن یعنی سید مرتضی فاطمی است؛ مردی متاهل که فرزند پسری نوجوان دارد و در حوزه‌های مختلف از روزنامه‌نگاری تا سیاست و فلسفه دستی بر آتش دارد. بیوگرافی سید مرتضی فاطمی را به نقل از «فردا» بخوانید:

 

سید مرتضی فاطمی، تهیه کننده و مجری تلویزیون و روزنامه نگار، سال ۱۳۶۲ متولد شد. وی دانشجوی دکترای فلسفه سیاسی است. او پس از کارگردانی چندین اثر مستند در تلویزیون در سال ۱۳۹۲ تهیه کننده سریال «هوش سیاه ۲»،مجموعه سریال موفقی شد که از شبکه سه پخش گردید.

 

در حال حاضر مرتضی فاطمی عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری مهر و  عضو شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم نیز هست.

 

او به تازگی با برنامه اختیاریه به تلویزیون آمده است.  برنامه «اختیاریه» در گروه اجتماعی شبکه پنج تولید شده است و گفتگوهایی شفاف با شخصیت‌های شناخته شده فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی دارد. برخی از قسمت های پخش شده این برنامه بازخوردهای فراوانی از سوی رسانه ها داشته است که از جمله آن ها می توان به حضور جمشید مشایخی و صحبت های او درباره تختی اشاره کرد.

 

برخی از سوابق سید مرتضی فاطمی

سردبیر هفته نامه پنجره

 

تهیه کننده سریال هوش سیاه ۲ که در سال ۱۳۹۲ از شبکه سوم سیما پخش گردید.

 

تهیه کننده سریال شرایط خاص با حضور بازیگرانی چون کامبیز دیرباز و بهرام افشاری

 

سردبیر و مجری برنامه گفتگو محور ۱۸۰ درجه شبکه افق

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/03/01
ما در ایران گرایشی به نام فلسفه سیاسی در هیچ دانشگاهی در هیچ مقطعی نداریم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.