2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زورگیری‌های کلان از صرافان تهرانی

زورگیری‌های کلان از صرافان تهرانی

نقشه این کار را در یک مهمانی شبانه طراحی کردم و از چند نفر از دوستانم کمک گرفتم تا نقشه‌ را عملی کنم.

دوات آنلاین-اعضای باندی که با جلب اعتماد صرافان تهران آنها را طعمه کرده و با شگردی خاص اخاذی‌های کلان انجام داده‌اند دستگیر شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین اسفند سال گذشته مردی که خود را کارمند یک صرافی معرفی کرد با مراجعه به پلیس با طرح شکایتی گفت: افرادی 8 سکه طلا از او گرفته ‌و را در خیابان رهایش کرده‌اند.


کارمند صرافی در توضیح ماجرا گفت: چندی قبل مردی به ما مراجعه کرد و گفت تاجر است و پس از چند معامله سفارش 10 هزار دلار به ما داد، ما هم که مدتی با او کار کرده بودیم و فکر می‌کردیم شناختی از او داریم از او بیعانه خواستیم و او سه ملیون به ما پرداخت کرد. قرار را بیرون از صرافی گذاشتیم اما من به موضوع شک کردم و به جای دلارها 8 سکه با خودم بردم. قرار من با آن تاجر در شمال تهران بود و مدت کوتاهی بعد از آن که من سوار پژوی او شدم دو جوان با چاقو سراغ ما آمدند و گفتند که ما مزاحم خواهر آنها شده‌ایم و باید برویم تا موضوع را خواهرشان روبرو کنیم. در راه هم من از ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کردم. در نهایت آنها سکه‌ها را از من گرفتند و پیاده‌ام کردند اما بعد که فکر کردم به نظرم رسید مرد تاجر با آن دو نفر همدست باشد.

 

با شروع تحقیقات گروهی از ماموران اداره 5 پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع شدند و در شروع تحقیقات مشخص شد دو شکایت مشابه دیگر هم وجود دارد که دقیقا با همین شگرد دو صراف دیگر 10 هزار دلار را به محل معامله برده‌ و پس از این که دو مهاجم پول خود را از دست داده‌اند.

 

در ادامه با سر نخ‌های به جا مانده طراح اصلی این سه سرقت شناسایی و دستگیر شد و گفت: نقشه این کار را در یک مهمانی شبانه طراحی کردم و از چند نفر از دوستانم کمک گرفتم تا نقشه‌ را عملی کنم.

 

به این ترتیب سه همدست دیگر این مرد که خود را تاجر معرفی می ‌کرد تا از صرافی‌ها سرقت کند دستگیر شدند و در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان احتمال همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.