2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
9 روز از ناپدید شدن فاطمه 7 ساله گذشت؛ هنوز از این دختر اثری نیست

9 روز از ناپدید شدن فاطمه 7 ساله گذشت؛ هنوز از این دختر اثری نیست

پدر فاطمه می گوید: در این مدت به هرجا که احتمال داشت فاطمه به آنجا رفته باشد، مراجعه کردیم اما هیچ اثری از دخترم نبود.

دوات آنلاین-جست وجوها برای یافتن فاطمه در حالی وارد نهمین روز شده که پدر او توانست رد دخترش را در بیمارستان امام خمینی (ره) پیدا کند اما قبل از حضور پدر فاطمه در بیمارستان، مرد ناشناسی با تسویه هزینه بیمارستان، دختربچه را با خود برده بود.

 

به گزارش جام جم، فاطمه، دختر هفت ساله افغان ظهر سیزدهم اردیبهشت امسال از خانه‌شان در خیابان مرتضوی، نرسیده به خوش خارج شد و دیگر بازنگشت. مادر فاطمه وقتی متوجه غیبت دخترش شد، اطراف خانه را جست‌وجو کرد اما اثری از فاطمه نبود.

 

به همین خاطر با پدر فاطمه تماس گرفت و موضوع را به او خبرداد. پدر و مادر دختر بچه به جست وجو در پارك ها و درمانگاه های اطراف خانه ادامه دادند اما هیچ ردی از او نبود، به همین خاطر به کلانتری محل رفته و شکایتی را مطرح کردند.

 

در ادامه پرونده با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. پلیس تحقیقات برای یافتن دختربچه را آغاز کرد اما با گذشت ۹ روز هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

پدر فاطمه می گوید: در این مدت به هرجا که احتمال داشت فاطمه به آنجا رفته باشد، مراجعه کردیم اما هیچ اثری از دخترم نبود. پیش از این هم فاطمه دو بار از خانه بیرون رفته و گم شده بود اما هر بار پلیس بعد از چند ساعت او را پیدا کرده و به خانه بازگردانده بود.

 

 عبدا... ادامه می دهد: با کسی دشمنی نداریم که بخواهند فاطمه را با خود ببرند. وضع مالی ام نیز خوب نیست که بگویم او را گروگان گرفته اند تا از من اخاذی کنند، در این مدت هم کسی برای دریافت پول تماس نگرفته است. الان پلیس نامه داده به بهزیستی بروم تا ببینیم دخترم به آنجا منتقل شده است یا نه.

 

ردپای فاطمه در بیمارستان

باگذشت ۹ روز از ناپدید شدن فاطمه، بستری شدن دختری با مشخصات فاطمه در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران معمای این پرونده را پیچیده کرد.

 

عبدا،،، می گوید: با اورژانس تماس گرفتم و مشخصات دخترم را دادم. بعد از بررسی فهرست اعلام کردند شامگاه ۱۳ اردیبهشت - همان روزی که فاطمه ناپدید شد - امدادگران اورژانس دخترم را بی حال در حوالی ترمینال جنوب پیدا کردند و به بیمارستان امام خمینی(ره) بردند، دیروز به بیمارستان رفتم که به من گفتند؛ دختری به نام فاطمه شریفی بستری بوده اما روز بعد یك نفر با بیمارستان تسویه کرده و دخترم را با خود برده است، هرچه به آنها گفتم، مشخصات فردی که دخترم را برده به من بگویید، گفتند هیچ مدرکی از او نداریم.

 

یك هفته است که پدر فاطمه صبح ها با امید یافتن دخترکش از خانه بیرون می رود و شبها ناامید باز می گردد هیچ ردی از دخترش نیست و تنها امیدش به کمک مردم است تا اگر دخترش را جایی دیدند به پلیس خبر دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.