2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
این‌دختر7ساله درتهران ناپدید شده

این‌دختر7ساله درتهران ناپدید شده

چنانچه کسانیکه اطلاعی از سرنوشت فاطمه کوچولو خبر دارند به اداره 11 پلیس آگاهی تهران یا شماره 0937088418 پدر فاطمه شریفی تماس گیرند.

دوات آنلاین-ردیابی‌ها برای یافتن دختر 7 ساله‌ای که به طرز مرموزی ناپدید شده از سوی پلیس آغاز شد.

 

به گزارش ایران جمعه گذشته مرد و زنی جوان با مراجعه به کلانتری نواب از ناپدید شدن دختر 7 ساله‌شان به نام فاطمه خبر دادند. مادر فاطمه گفت: در خانه سرگرم کار بودم و فاطمه هم در اتاق بازی می‌کرد. دقایقی بعد متوجه صدای بسته شدن در شدم. وقتی به اتاق رفتم از دخترم خبری نبود همه جای خانه را گشتم اما او را پیدا نکردم. به کوچه رفتم اما آنجا هم نبود. با عجله به شوهرم تلفن کردم وقتی به خانه آمد همراه او ساعت‌ها در خیابان، پارک‌ها، مترو و بیمارستان‌های اطراف خانه دنبالش گشتیم اما اثری از دخترم پیدا نکردیم به همین خاطر به کلانتری آمدیم و از پلیس کمک خواستیم.

به دنبال ناپدید شدن دختر 7 ساله، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و تحقیقات برای یافتن فاطمه ادامه دارد.

 

در همین حال عبدالله شریفی پدر فاطمه کوچولو به رکنا گفت: روز جمعه فاطمه و مادرش در خانه بودند که دخترم بدون اطلاع مادرش در خانه را باز کرده و از ساختمان خارج شده است.

 

وی افزود: من بیرون از خانه بودم که همسرم زنگ زد و با گریه خبر داد که فاطمه در خانه را باز کرده و به بیرون رفته و هیچ خبری از فاطمه نیست.

 

عبدالله شریفی ادامه داد: به سرعت به خانه بازگشتم و تا 2 ساعت در خیابان، پارک‌ها، مترو و بیمارستان‌های اطراف خانه مراجعه کردم اما اثری از دخترم پیدا نکردم به همین خاطر به کلانتری 108 نواب رفتم و از ناپدید شدن دخترم از پلیس کمک خواستم.

 

پدر فاطمه گفت: به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران به اداره 11 پلیس آگاهی تهران رفتم و با دادن تصاویر دخترم از آنها خواستم تا سرنخی از دختر پیدا کنند.

 

بنا بر این گزارش، چنانچه کسانیکه اطلاعی از سرنوشت فاطمه کوچولو خبر دارند به اداره 11 پلیس آگاهی تهران یا شماره 0937088418 پدر فاطمه شریفی تماس گیرند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.