2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سرنوشت شرکت‌کنندگان خنداننده شو به کجا رسید؟

سرنوشت شرکت‌کنندگان خنداننده شو به کجا رسید؟

فصل دوم خندوانه رامبد جوان با اجرای مسابقه «خنداننده برتر»، رسما استندآپ‌كمدی را به فرهنگ كمدی ایران اضافه كرد. البته در فصل‌های بعد ماجرای استعدادیابی مطرح شد و مسابقه «خنداننده‌شو» با هدف شناسایی استندآپ‌كمدین‌های جوان و بااستعداد فراخوان داد.

دوات آنلاین-فصل دوم خندوانه رامبد جوان با اجرای مسابقه «خنداننده برتر»، رسما استندآپ‌كمدی را به فرهنگ كمدی ایران اضافه كرد. البته در فصل‌های بعد ماجرای استعدادیابی مطرح شد و مسابقه «خنداننده‌شو» با هدف شناسایی استندآپ‌كمدین‌های جوان و بااستعداد فراخوان داد.

 

پس از گزینش شركت‌كنندگان توسط گوهر خیراندیش، كمال تبریزی و آتیلا پسیانی، سری اول خنداننده‌شو در چهار گروه با مربیگری رامبد جوان، اشكان خطیبی، حسن معجونی و شقایق دهقان برگزار شد كه میثم درویشان‌پور رتبه نخست و مجید افشاری رتبه دوم را به دست آوردند. درویشان‌پور چندین سئانس استندآپ‌كمدی در سالن‌های تئاتر اجرا كرد كه تهیه‌كنندگی آن را خطیبی به عهده داشت و با استقبال نسبی مخاطب روبه‌رو شد.

 

مجید افشاری هم به اجرا روی آورد و برنامه عصرگاهی «ایرانیوم» را در شبكه سه اجرا كرد و به‌تازگی خبر اجرای برنامه «شما و آی فیلم» توسط او منتشر شد. به جز نفر اول و دوم، نفرات بعدی هم توفیقاتی داشتند. در سری دوم خنداننده‌شو،  رامبدجوان، اشکان خطیبی، فرهاد آییش و پانته‌آ بهرام تركیب مربیان نهایی را تشكیل دادند.

 

در این دوره علی صبوری اول شد و ابوطالب حسینی مقام دوم را به دست آورد. صبوری فعلا به ساختن كلیپ‌های اینستاگرامی تبلیغاتی ‌مشغول است و بازی در سریال علیرضا مسعودی نیز مشغولیت دیگر اوست. ابوطالب حسینی به عنوان نویسنده با برنامه ویدئوچك همكاری دارد و پس از جدایی میثاقی از فوتبال۱۲۰، اجرای بخش فان این برنامه را به عهده گرفته است.

 

از میان شركت‌كنندگان دیگر، امیرحسین قیاسی موفق‌تر به نظر می‌رسد. او نوروز امسال یك سریال كمدی آیتمی برای فیلیمو كارگردانی كرد كه وحید رحیمیان، دیگر شركت‌كننده خنداننده‌شو، از بازیگرانش بود. به همه این فعالیت‌ها، اجراهای ارگانی این كمدین‌ها را اضافه كنید. اجراهایی كه بنا بر شنیده‌ها، برایش دستمزدی در حدود پنج تا هشت میلیون تومان دریافت می‌كنند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.