2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 12 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 12 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

یادت باشد هیچ وقت نمی‌توانی یک فیل را درسته قورت بدهی. پس چاره‌ای نداری جز این‌که آن را به تکه‌های کوچکتر تقسیم کنی و مرحله به مرحله بخوری. این درباره زندگی تو مصداق دارد. یک شبه نمی‌توانی همه چیز را رو به راه کنی. پس برنامه ریزی دقیقی انجام بده و کارهایت را خرد خرد و منظم پیش ببر.

 

اردیبهشت

باید از تنبلی و تعلل دست برداری. هر وقت برای خودت برنامه‌ای می‌ریزی بعد از مدتی کوتاه آن را رها می‌کنی. این طوری به جایی نمی‌رسی. یک بار تصمیم قاطع بگیر و سر حرف خودت بایست و تا آخر پیش برو مطمئن باش نتیجه خواهی گرفت.

 

خرداد

روز خوبی در پیش داری. بهتر است آخر وقت خودت را برای سر زدن به دوستان صمیمی یا اعضای خانواده خالی کنی و سراغی از آنها بگیری.

 

تیر

باید در زندگی قاطعیت داشته باشی اما برای رسیدن به قاطعیت باید ابتدا درباره هر کاری که می‌خواهی بکنی خوب فکر کنی و همه جوانب را بسنجی. بعد از این‌که مطمئن شدی دیگر اجازه نده هیچ چیزی مانع تو در رسیدن به خواسته‌ات شوند. همین قاطعیت تو را به مقصود خواهد رساند.

 

مرداد

واقعا باید تکلیف خودت را با زندگی مشخص کنی و بدانی از زندگی چه می‌خواهی و اصلا برای چه زنده هستی؟ همین طور باری به هر جهت بودن هیچ حاصلی نخواهد داشت. باید ببنی چه می‌خواهی و دنبال چه می‌گردی؟ این اولین و مهم‌ترین گام برای رسیدن به زندگی مطلوب است.

 

شهریور

هر فردی که باعث می‌شود در زندگی احساس ناراحتی کنی خیلی ساده کنار بگذار. آنها دوست واقعی تو نیستند. دوست واقعی به تو کمک می‌کند تا به آنچه می‌خواهی برسی نه این‌که مرتب بذر ناامیدی و بدبینی بپراکند. باید خیلی سریع در این باره تصمیم‌گیری کنی.

 

مهر

امیدوار باش و البته خوش‌بین. اتفاقات خوبی برایت رخ خواهد داد. برخی از این اتفاقات را حتی پیش‌بینی هم نکرده‌ای. حواس‌ات باشد از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببری.

 

آبان

نباید نسبت به اعضای خانواده‌ات بدبین شوی. آنها خیر و صلاح تو را می‌خواهند و دوستان واقعی‌ات هستند. سعی کن با آنها یکدل و صادق باشی و همیشه خوب و خوش رفتار کنی.

 

آذر

بعضی وقت‌ها دروغ‌های کوچکی می‌گویی که هیچ ضرورتی ندارند. باید این عادت را ترک کنی چون همین دروغ‌های کوچک در نهایت دیگران را نسبت به تو بدبین می‌کند و خودت در دامی که با دست خودت بافته‌ای گرفتار خواهی شد.

 

دی

موقعیت فعلی که در زندگی داری حاصل کارها و تفکرات خودت است. پس اگر از شرایط ناراضی هستی قبل از هر چیز باید طرز تفکر و نوع نگاه خودت را تغییر بدهی. بی‌دلیل همه چیز را تقصیر دیگران نینداز.

 

بهمن

آخر هفته خوب استراحت کن. خسته به نظر می‌رسی. سعی کن زمانی را هم برای رفتن به تفریح بگذاری. با خانواده‌ات وقت بگذران.  فکرت را از استرس‌های روزمره دور کن و سعی کن حسابی انرژی و روحیه بگیری که هفته آینده هفته پر کاری خواهی داشت.

 

اسفند

نگذار اتفاقات روزمره تو را از هدفی که برای خودت ساخته ای دور کنند. درست است که زمان زیادی از روز را باید برای همین مسائل روزمره بگذاری اما قطعا زمان خالی و وقت فراغت هم داری و می‌توانی از آنها به بهترین شکل ممکن بهره ببری.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 12 اردیبهشت: اگر هدف روشن و مشخصی داشته باشی و محکم و جدی به سمت آن پیش بروی شرایط هم به گونه‌ای رقم خواهد خورد که تو راحت‌تر به قله‌ای که برای خودت در نظر گرفته‌ای برسی در غیر این صورت زمان به بطالت می‌گذرد و امسال را هم از دست خواهی داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.