2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اسیدپاشی روی شوهر باتصور خیانت

اسیدپاشی روی شوهر باتصور خیانت

شاکی:همسرم زن تندخویی است و بسیار به من شک می‌کند من قبول دارم که با هم ارتباطی نداریم اما هیچ زنی در زندگی من نبود و نیست و حالا هم از کار همسرم نمی‌گذرم.

دوات آنلاین-بی‌محلی‌های مرد به همسرش چنان او را عصبانی کرد که زن برای انتقام‌گیری دست به اسیدپاشی زد تا رقبای عشقی‌اش را از صحنه به در کند.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن جوان هرچند بعد از اسیدپاشی شوهرش را به بیمارستان رساند و ابتدا مدعی شد زنی که شوهرش با او رابطه داشته اقدام به اسیدپاشی کرده اما در نهایت تصمیم به اعتراف گرفت و گفت روی شوهرش اسیدپ اشیده چون شوهرش با فرد دیگری رابطه داشته‌ است.

 

مرداد ماه سال گذشته از بیمارستانی در جنوب تهران با پلیس تماس گرفتند و گفتند مردی با اسید مورد حمله قرار گرفته و صورتش سوخته‌ است.

 

با حضور پلیس در محل و آغاز تحقیقات این فرد به ماموران گفت درست نمی‌داند چه کسی روی صورت او اسید پاشیده‌ اما بجز همسرش با کسی دیگری درگیری نداشته‌ است.

 

هرچند زن جوان مدعی بود با شوهرش درگیری ندارد و اسیدپاشی نکرده اما در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: 18 سال است که ازدواج کرده‌ام و از همان زمان با شوهرم درگیری داشتم. او همیشه با من قهر بود. هیچ وقت حاضر نبود برای آشتی کنان پیشقدم شود. او من را اذیت می‌کرد و در نهایت من بودم که باید عذرخواهی می کردم. این روند ادامه داشت تا اینکه از سه سال قبل همسرم دیگر حاضر نشد با من در یک اتاق بخوابد و یک روز من را از اتاق خواب بیرون کرد. من مثل کارگر شده‌ بودم. همه کارهای خانه را می‌کردم و بچه‌ها را بزرگ می‌کردم شب که شوهرم می‌آمد برایش شام می‌بردم. او در اتاق غذا می‌خورد و بعد که ظرفها را جمع می‌کردم و برای تمیز کردن آشپزخانه می‌رفتم در اتاق را می‌بست و اجازه نمی‌داد من وارد اتاق شوم و من را تحقیر می‌کرد. سه سال بود این وضعیت ادامه داشت و همه فهمیده‌ بودند من و شوهرم با هم ارتباطی نداریم و مگر در مواقع لزوم با هم صحبت نمی‌کنیم .اما هیچکس بجز من نمی‌دانست که شوهرم با زن‌های دیگر ارتباط دارد و این مساله من را خیلی اذیت می‌کرد. تا اینکه متوجه شدم او چند ماه قبل از حادثه با زنی جوان و زیبا آشنا شده و مدام با او در حال صحبت کردن است. در نهایت تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. شب حادثه وقتی که او خواب بود مقداری مایع لوله‌باز کن در لیوان ریختم با آب رقیقش کردم و نیمه‌شب روی صورت او ریختم فکر می‌کردم فقط کمی قرمز می‌شود بعد که دیدم سوخته‌ است بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.

 

بعد از اعترافات این زن و با شکایت شوهش کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

 

در جلسه رسیدگی ابتدا کیفرخواست خوانده شد و شوهر زن درخواست قصاص کرد.

 

سپس متهم پای میز محاکمه رفت. او اتهام را رد کرد و گفت: این اسیدپاشی کار زنی است که شوهرم او را خیلی دوست دارد.این زن با شوهرم دعوا کرده‌ بود و خواست انتقام بگیرد و از من کمک خواست. من هم در خانه را باز گذاشتم تا بیاید و  کارش را بکند. بعد هم شوهرم را به بیمارستان رساندم. آن زن من را تهدید کرده‌ بود اگر چیزی بگویم بچه‌هایم را می‌کشد و من برای حفظ جان بچه‌ها به اسیدپاشی اعتراف کردم. ضمن اینکه فکر می‌کردم شوهرم به من رضایت می‌دهد اما حالا می خواهم واقعیت را بگویم.

 

همسر متهم نیز  گفت: همسرم زن تندخویی است و بسیار به من شک می‌کند من قبول دارم که با هم ارتباطی نداریم اما هیچ زنی در زندگی من نبود و نیست و حالا هم از کار همسرم نمی‌گذرم.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور رای وارد شور شدند.  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.