2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 11 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 11 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

برای این‌که بتوانی مشکل‌ات را حل کنی قبل از هر چیز باید بفهمی دقیقا این مشکل چیست و ریشه آن در کجا است. بعد باید برای از بین بردن علت‌ها آن تلاش کنی. شاید مجبور شوی با یکسری افراد قطع رابطه کنی.

 

اردیبهشت

مطمئن باشاگر ارتباط خودت را با برخی از اطرافیان‌ات کم یا حتی قطع کنی به نفع تو خواهد بود. منظور کسانی هستند که حس منفی به تو منتقل می‌کنند و در مجموع مراوده با آنها هیچ سودی برایت ندارد و فقط هزینه روانی به تو تحمیل می‌کنند.

 

خرداد

باید به سلامت روان خودت خیلی اهمیت بدهی. اضطراب‌های کوچک اگر درمان نشود بعد از مدتی می‌تواند مشکلات حاد و پیچیده‌ای برای تو رقم بزند. بد نیست نزد یک روان شناس بروی و مشورت بگیری.

 

تیر

حواس‌ات باشد فقط با کسانی مشورت کنی که راز نگه‌دار هستند وگرنه تمام برنامه‌هایت لو می‌رود و ممکن است از همین نقطه صدمات بدی بخوری. اسرار خودت را با جدیت حفظ کن.

 

مرداد

جدی بودن خیلی خوب است اما به معنی بداخلاقی کردن نیست. می‌توانی خوش‌برخورد و در عین حال جدی باشی. باید شخصیت خودت را قوی کنی و اعتماد به نفس‌ات را بالا ببری. تو چیزی از دیگران کم نداری پس از خودت ضعف نشان نده.

 

شهریور

مراقب باش تصویری که از خودت در ذهن دیگران می‌سازی تصویر فردی ضعیف و ناتوان نباشد. مرتب به خاطر مشکلات نزد دیگران گله نکن. به آنها نگو آدم موفقی نبوده‌ای. کمبودهایت را نزد آنها بازگو نکن. این کارها اصلا به نفع تو نیست.

 

مهر

حواس‌ات باشد یک وقت از شدت عصبانیت از کوره درنروی. ممکن است در حالت خشم در خیابان با کسی درگیر شوی و عواقب بدی برایت داشته باشد. سعی کن با آرامش با دیگران رفتار کنی و حتی اگر حق هم با تو بود تندی نکن و از درگیری بپرهیز.

 

آبان

پرهیز غذایی را حتما رعایت کن. به نظر می‌رسد نوع خوراکی‌هایی که می‌خوری اصلا برای سلامتی‌ات خوب نیست. یادت باشد اگر بیمار شوی برای درمان باید هزینه و وقت و انرژی زیادی صرف کنی. پس از همین حالا پیشگیری کن.

 

آذر

سعی کن از هر کاری که ممکن است در آینده برایت دردسرساز شود و مشکل به وجود بیاورد دوری کنی. برای این‌که در گرداب مشکلات سقوط نکنی از همین حالا باید پیشگیری کنی و رفتاری در پیش بگیری که کسی نتواند برایت دردسر درست کند.

 

دی

اگر احساس می‌کنی در کارهایت گره افتاده است به جای حرص خوردن و به در و دیوار کوبیدن سعی کن آرامش خودت را دوباره به دست بیاوری. چند ساعت به خودت استراحت بده. بگذار ذهن‌ات به حالت آرام و عادی برگدد. به پارک یا سینما برو. با دوستان‌ات وقت بگذران. بعد از این‌که آرامش خودت را به دست آوردی آن وقت درباره مشکلات خودت دقیق فکر کن.

 

بهمن

این‌که مشکلات خودمان را تقصیر دیگران یا شرایط زمانه بیندازیم ساده‌ترین کار است و البته باعث می‌شود هیچ وقت دلیل این مشکلات را نفهمیم و همیشه همین اتفاقات برایمان تکرار شود. پس سعی کن بی‌طرف قضاوت کنی و ایردهای کار خودت را تشخیص بدهی.

 

اسفند

چیزی نمی‌توان گفت جز این که روز خوب و خوشی در انتظارت است و همه چیز بخ نفع تو جریان دارد. بد نیست از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی‌ات سراغی بگیری و حال و احوال کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 11 اردیبهشت: بدون برنامه‌ریزی دقیق به جایی نخواهی رسید. اول از همه هدف‌ خودت را خیلی واضح مشخص و ان را به چند هدف کوچکتر و کوتاه مدت تقسیم کن و بعد برنامه ای بریز تا مرحله به مرحله پیش بروی. در این صورت نتیجه زحماتی را که می‌کشی خواهی دید و سال پرباری خواهی داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.