2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد سه شنبه 10 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد سه شنبه 10 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

کلاهبرداری‌های اینترنتی خیلی زیاد شده است. باید حواس‌ات را جمع کنی. به تبلیغاتی که در فضای مجازی می‌شود اعتماد نکن و تا قبل از این‌که کالا یا خدماتی را دریافت نکرده ای بابت آن به کسی پولی نده.

 

اردیبهشت

منتظر خبر ویژه‌ای نباش. اتفاق خاصی نخواهد افتاد. امروز هم همه چیز طبق روال معمول سپری می شود. فقط ممکن است کمی سرت شلوغ‌تر باشد و کارها کمی پیچیده شود که آن هم مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

 

خرداد

یکی از دلایل این‌که کارهایت گره می‌خورد این است که زمان بندی مناسبی نداری و کارهایت را مرتب عقب می‌اندازی. اگر هر کاری را در وقت مناسب خودش انجام بدهی می‌بینی نه تنها همه چیز روی روال و منظم پیش می رود بلکه وقت اضافه هم خواهی آورد.

 

تیر

سعی کن از وقت‌های اضافه‌ات نهایت بهره را ببری. مطالعه بهترین کار است اما ظاهرا تمایلی نداری. لااقل سعی کن با پیاده روی یا ورزش‌های سبک به سلامتی جسم‌ات کمک کنی.

 

مرداد

در برابر افرادی که تازه با آنها آشنا می شوی گارد نگیر و سعی نکن به آنها مقابله کنی. سعی کن رفتاری خوب داشته باشی و خوش‌برخورد به نظر برسی البته هرگز چشم بسته به کسی اعتماد نکن.

 

شهریور

هم تو و هم اعضای خانواده و دوستان صمیمی‌ات گاهی نیاز دارند تنها باشند. پس اگر یکی از آنها نخواست درباره موضوعی با تو صحبت کند و تصمیم داشت پیش خودش فکر کند نباید این فرصت را از او بگیری و با اصرار وارد حریم شخصی‌اش بشوی. اجازه بده طرف مقابل خودش برای صحبت با تو اعلام آمادگی کند.

 

مهر

شانس وقتی سراغ تو می‌آید که از قبل زمینه‌چینین کرده باشی. یعنی باید کارهای مقدماتی را انجام بدهی. در آن صورت احتمال دارد یک اتفاق تو را به رسیدن به خواسته‌ات کمک کند اما اگر قرار باشد دست روی دست بگذاری و منتظر شانس بمانی هرگز چنین موقعیتی به وجود نخواهد آمد.

 

آبان

در موقعیت تازه‌ای قرار می‌گیری که باید از آن بیشترین بهره را ببری. حواس‌ات را کاملا جمع کن و تلاش‌ات در این باشد که شرایط را به نفع خودت تغییر بدهی و همه چیز را برای رسیدن به هدف خودت مهیا کنی.

 

آذر

وقتی هدفی برای خودت تعیین می‌کنی خیلی زود آن را از یاد می‌بری و گرفتار روزمرگی می‌شوی و همین هم باعث می‌شود هیچ وقت به خواسته‌هایت نرسی. اگر واقعا می‌خواهی به اهداف خودت دست پیدا کنی باید خیلی پشتکار داشته باشی.

 

دی

زمان در گذر است و تو اصلا به این موضوع توجه نداری. بیشتر وقتت را با کارهای روزمره و بطالت می‌گذرانی و برای خودت کاری ماندگار انجام نمی‌دهی. در حالی‌که روزهای رفته دیگر برنمی‌گردد و خیلی زود می‌فهمی برای دست به کار شدن دیر شده است.

 

بهمن

باید حتما در کاری سرمایه‌گذاری کنی. این سرمایه‌گذاری الزاما مادی نیست بلکه بلکه یادگرفتن یک مهارت جدید یا ایجاد یک رابطه مفید و موثر هم می‌توان رسمایه خوبی برای تو باشد. البته قبل از هر چیز باید شرایط خودت و خواسته‌هایت را بررسی کنی و بعد ببینی این سرمایه‌گذاری را کجا و چگونه باید انجام بدهی.

 

اسفند

اگر توقع داری همه چیز بر وفق مراد تو باشد این طور نخواهد شد. همیشه اشکالات کوچک و بزرگی پیش می‌آید و این کاملا طبیعی است. هیچ موجودی در دنیا همیشه کامروا نیست. پس وقتی در تنگنا قرار گرفتی خیال نکن بدبخت‌ترین آدم دنیا هستی. بلکه فکر کن این هم موقعیتی گذرا است.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 10 اردیبهشت: امسال برایت سالی پرکار خواهد بود و تو باید تا می‌توانی با انرژی و تلاش زیاد کارهایت را پیگیری کنی. نباید خسته شوی و نباید از این همه مشغله ناراحت شوی. در نهایت ثمره کار و تلاش خودت را می‌بینی و میوه درختی را که کاشته‌ای خواهی چشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.