2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خودکشی ۲۰ دانش‌آموز هندی به خاطر نتایج امتحانات

خودکشی ۲۰ دانش‌آموز هندی به خاطر نتایج امتحانات

۲۰ دانش‌آموز در هند از زمان اعلام نتایج آزمون آموزش متوسطه (BIE) از هفته گذشته تاکنون به دلیل کسب نتایج نامطلوب در امتحانات خودکشی کرده‌اند.

دوات آنلاین-۲۰ دانش‌آموز در هند از زمان اعلام نتایج آزمون آموزش متوسطه (BIE) از هفته گذشته تاکنون به دلیل کسب نتایج نامطلوب در امتحانات خودکشی کرده‌اند.

 

شرکت حدود یک میلیون دانش‌آموز هندی در امتحانات بین ماه‌های فوریه و مارس و رد شدن حدود ۳۵۰ هزار نفر از آن‌ها موجب اعتراضات والدین، گروه‌های دانش‌آموزی و احزاب سیاسی شده است.

 

این اتفاقات با واکنش‌های متضادی روبه‌رو شده است، چرا که اختلاف‌ نظراتی در مورد نتایج این آزمون‌ها و سلسله خودکشی‌هایی که در میان دانش‌آموزان ایجاد کرده است، وجود دارد.

 

برخی از والدین شرکت Globarena Technologies Private Ltd را که نرم‌افزاری برای پردازش نحوه قبولی، پیش آزمون و نتایج پس از بررسی آزمون‌ها طراحی کرده، مقصر این خودکشی‌ها دانسته‌اند.

 

یکی از مقامات ارشد ایالت "تلانگانا" در تاریخ ۲۵ آوریل بررسی و تایید مجدد پاسخنامه‌های همه دانش‌آموزانی را خواستار شده که در آزمون‌های برگزار شده در این ایالت رد شده‌اند.

 

بنا بر گزارش اسپوتنیک، این مقام ارشد هم‌چنین با ابراز نگرانی خود نسبت به این وضعیت از دانش‌آموزان خواسته تا دست به خودکشی نزنند و بیان کرده که عدم موفقیت در امتحانات متوسطه به معنای پایان زندگی فرد نیست.

 

منبع: ایسنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.