2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 9 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 9 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

روز خوبی خواهی داشت. سعی کن از همه چیز لذت ببری. وقتی را به خودت اختصاص بده و کمی درباره شرایط فعلی زندگی و برنامه‌های آینده‌ات فکر کن. با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانی پیشرفت کنی.

 

اردیبهشت

یک پیشرفت خوب در انتظارت است اما احتمال دارد با ندانم کاری این فرصت را از دست بدهی. مراقب باش رفتار نسنجیده‌ای نداشته باشی و قبل از هر کاری خوب فکر کنی.

 

خرداد

برای این‌که بتوانی کارهایت را بهتر پیش ببری و نتیجه مطلوب را بگیری چاره‌ای نداری جز این‌که با چند آدم کاربلد مشورت کنی. حرف‌های آنها دقیق بشنو اما در نهایت تصمیم قطعی را خودت بگیر و سعی کن از نکات مثبت صحبت‌های آنها استفاده کنی.

 

تیر

اجازه نده دیگران برایت تصمیم بگیرند. خودت صالح‌ترین فرد برای تصمیم‌گیری درباره زندگی‌ات هستی البته به این معنی نیست که راهنمایی‌های دیگران را نشنیده بگیری اما بهترین حالت این است که حرف‌های همه را بشنوی و بعد خودت راه درست را انتخاب کنی.

 

مرداد

مراقب باش از راه درست منحرف نشوی. تو فردی باآبرو و اعتبار هستی اما ممکن است وسوسه‌ای سراغت‌ات بیاید. بر این وسوسه غلبه کن وگرنه جریمه و توبیخ در انتظارت است و آبروی خودت را هم به خطر می‌اندازی.

 

شهریور

ریسک‌پذیری یکی از شرایط موفقیت است اما قبل از این‌که سراغ خطر بروی باید همه جوانب را بسنجی و ببینی چند درصد احتمال موفقیت داری. در واقع اگرچه ریسک پذیری خوب است اما بی‌گدار هم نباید به آب زد.

 

مهر

روزهای پرکاری داری. شاید کمی خسته شده باشی اما باید مقاومت کنی و کارهایت را به بهترین نحو ممکن انجام بدهی. نتیجه این تلاش‌ها را خواهی دید و آن وقت تمام این خستگی‌ها از تن‌ات درمی‌رود.

 

آبان

خیلی مراقب سلامتی‌ات باش. نه تغذیه درستی داری و نه ورزش می‌کنی. عادات مضر زیادی هم داری. باید سعی کنی به وضع جسمی خودت بیشتر برسی وگرنه چیزی جز مریضی در انتظارت نخواهد بود. حتما ورزش کن و در تغذیه هم سعی کن غذاهای سالم‌تری را انتخاب کنی.

 

آذر

دچار شک و دودلی شده‌ای و نمی‌دانی بالاخره کدام راه را باید انتخاب کنی. این تردیدها باعث اضطراب تو می‌شوند. باید هر چه زودتر تصمیم قطعی را بگیری و دست به کار شوی. اجازه نده این شرایط تعلیق طولانی شود.

 

دی

باید عادات بد خودت را یک به یک کنار بگذاری. این کار خیلی سختی است اما چاره‌ای جز این نداری وگرنه بدجوری ضرر خواهی کرد. بهتر است هر وقت سراغ یکی از عادت‌هایت می‌روی بلافاصله ذهن‌ات را به موضوع دیگری متمرکز کنی.

 

بهمن

هیچ سختی و مشکلی ابدی و ماندگار نیست. تمام تلخی‌ها خیلی زود به پایان خواهد رسید و نوبت شیرینی و روزهای خوش خواهد شد. غصه نخور و امیدت را از دست نده. تو تواناتر از آن هستی که با چند مشکل کوچک از پا دربیایی.

 

اسفند

سعی کن مهارت‌های زندگی را بهتر و بیشتر فرابگیری. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها که خیلی به پشیرقت و موفقیت تو در زندگی کمک می‌کند مهارت‌های ارتباطی است. بد نیست در این باره کمی مطالعه کنی و حتی در صورت نیاز از روان‌شناس کمک بخواهی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 9 اردیبهشت: سالی پر افت و خیز در پیش داری. از همین حالا به خودت قول بده با تمام قوا و انرژی زیاد پیش بروی و از سختی‌ها نترسی. نباید وسط راه کم بیاوری. باید مقاومت کنی و به پیشروی ادامه بدهی. در نهایت به مقصد خیلی خوبی خواهی رسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.