2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اسرار کشتار 3عضو یک خانواده

اسرار کشتار 3عضو یک خانواده

متهم: مدتی بود علیرضا به رفتار من مشکوک شده بود و فکر می‌کرد من به همسرش نظر دارم. آن روز من شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم که دوباره علیرضا به من مشکوک شد و به خاطر همین موضوع با هم مشاجره لفظی کردیم.

دوات آنلاین-مرد شیشه‌ای که متهم است پس از قتل دوست خود و همسر و دختر خردسال وی در یکی از باغ‌های کلاته ورامین، اجساد را در محل دفن کرده بود سرانجام شناسایی و بازداشت شد.

 

به گزارش جوان هر از گاهی ما شاهد جنایت‌های هولناکی در جامعه هستیم که پس از بررسی آن مشخص می‌شود عامل یا عاملان آن افرادی هستند که معتاد به مواد مخدر صنعتی هستند. توهم ناشی از مصرف این مواد باعث می‌شود که فرد مصرف کننده حتی نزدیک‌ترین اعضای خانواده خودش را به طرز دلخراشی به قتل برساند. پرونده قتل سه‌عضو یک خانواده ورامینی پس از دستگیری متهم مشخص شد وی دوست صمیمی مقتول و خانواده‌اش بوده که در توهم شیشه و در درگیری به خاطر یک سوءظن دست به این جنایت زده‌است.

نیمه‌های شب یک‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه امسال بود که مردی در شهرستان ورامین به اداره پلیس رفت و گفت: برادرش همراه همسر و دختر هشت‌ساله‌اش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: برادرم علیرضا ۳۶‌ساله چهارسال قبل همسرش را به خاطر اختلافات خانوادگی طلاق داد و از آن زمان به بعد با دخترش نازنین که الان هشت‌ساله‌است، زندگی می‌کرد تا اینکه مدتی قبل با زن جوانی به نام خاتون ازدواج کرد. برادرم در کشتارگاه کار می‌کرد و گاهی هم با خودرو مرغ زنده از مرغداری‌های شمال کشور به کشتارگاه محل کارش می‌آورد. امروز همه در مراسم تشییع جنازه پسر عموی پدرم شرکت داشتیم که عصر علیرضا همراه همسرش به خانه زن قبلی‌اش در روستای کلاته رفت تا نازنین که چند روزی پیش مادرش بود به خانه‌اش بیاورد. ساعتی قبل با علیرضا تماس گرفتم تا با هم برای آوردن مرغ به شمال کشور برویم، اما او تلفن همراهش را جواب نداد. سپس با همسرش تماس گرفتم او هم جواب تلفن ما را نداد برای همین به روستای کلاته به خانه همسر قبلی‌اش رفتم که او گفت: چند ساعت قبل نازنین را تحویل برادرم داده است و از آن‌ها خبری ندارد.

 

پس از طرح شکایت تیمی از کارآگاهان زبده پلیس‌آگاهی شهرستان ورامین دست به تحقیق زدند. مأموران در نخستین گام از همسر سابق مرد گمشده تحقیق کردند. وی گفت: روز حادثه علیرضا همراه همسرش به روستا آمدند. او خودرواش را در نزدیکی خانه ما متوقف کرده بود و همسرش به در خانه‌مان آمد که نازنین را به او تحویل دادم و از آن ساعت به بعد از او خبری ندارم.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران خودروی پراید علیرضا را در نزدیکی روستا کشف کردند. بررسی‌ها نشان داد پس از اعلام این خبر همسر سابق علیرضا همراه شوهرش برای یافتن خانواده گمشده تلاش می‌کنند که خودروی او را رها شده در خرابه‌ای کشف می‌کنند.

 

سرنخ طلایی پلیس

در جریان تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد روز حادثه علیرضا و خانواده‌اش همراه یکی از دوستانش که مرد ۲۸‌ساله‌ای به نام نعمت است دیده شده‌اند. بعد از به دست آمدن این سرنخ تحقیقات نشان داد نعمت که معتاد به مواد مخدر شیشه است باغی اطراف روستا دارد و روز حادثه او، علیرضا و خانواده‌اش را برای تفریح به باغش دعوت کرده‌است. بنابراین کارآگاهان نعمت را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه روز شنبه پس از گذشت شش‌روز از حادثه وی را بازداشت کردند.

 

اعتراف قاتل به جنایت هولناک

متهم در بازجویی‌های ابتدایی مدعی شد که از سرنوشت علیرضا و خانواده‌اش اطلاعی ندارد، اما وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت به جنایتی هولناک اعتراف کرد.

 

وی گفت: من معتاد به شیشه هستم. علیرضا دوست صمیمی من و مدتی است ما دو نفر در کشتارگاه همکار هستیم. ما دو نفر با هم رفت و آمد خانوادگی داریم تا اینکه روز حادثه او و خانواده‌اش را برای تفریح به باغم دعوت کردم. مدتی بود علیرضا به رفتار من مشکوک شده بود و فکر می‌کرد من به همسرش نظر دارم. آن روز من شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم که دوباره علیرضا به من مشکوک شد و به خاطر همین موضوع با هم مشاجره لفظی کردیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت با چاقویی که از قبل داشتم به او حمله کردم و با چند ضربه علیرضا را به قتل رساندم و پس از آن به سرعت همسر و دختر خردسالش را هم به قتل رساندم. در ادامه جسد آن‌ها را داخل باغم دفن کردم و خودروی پراید او را در حوالی روستا رها کردم. پس از اعتراف متهم، مأموران راهی باغ شدند و اجساد سه عضو خانواده رااز زیر خاک بیرون کشیدند و برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل کردند. متهم برای ادامه تحقیقات و مشخص شدن زوایایی پن‌های این حادثه در اختیار کارآگاهان ویژه قتل پلیس شهرستان ورامین قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.