2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 8 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 8 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

قبل از این‌که به خاطر موضوعی نگران و دچار استرس شوی خوب به آن موضوع فکر کن. سعی کن تمام ابعاد آن را تجزیه و تحلیل کنی. این طوری می فهمی خیلی از مواردی که باعث اضطراب تو می‌شود بی‌دلیل است. پس سعی کن آرامش خودت را حفظ کنی.

 

اردیبهشت

همه آدم‌ها عصبانی می شود اما نکته مهم داشتن مهارت کنترل خشم است. باید یاد بگیری وقتی عصبانی هستی خودت را کنترل کنی و رفتارهای نامناسب انجام ندهی. هر وقت در موقعیتی قرار گرفتی که تو را خشمگین می‌کرد سعی کن سریع محل را ترک کنی. گاهی نوشیدن یک لیوان آب هم به بازگشت آرامش کمک می‌کند.

 

خرداد

آرامش را در خانه و در میان خانواده خودت جست‌وجو کن. از افراد غریبه انتظار و توقعی نیست. آنها شاید در ظاهر خیلی با تو صمیمی باشند اما در نهایت هیچ چیز را به منفعت خودشان ترجیح نمی‌دهند.

 

تیر

ممکن است سر دو راهی قرار بگیری و مجبور به انتخاب شوی. قبل از این‌که یکی از دو مسیر را انتخاب کنی خوب فکر کن. برای تصمیم‌گیری عجله به خرج نده. تحت تاثیر شرایط تصمیم نگیر و به قول معروف جو گیر نشو.

 

مرداد

بعضی کارها و تصمیم‌گیری‌ها را مرتب به تعویق می‌اندازی اما این کار مشکلی از تو حل نمی‌کند و فقط باعث می‌شود کارها سنگین‌تر و پیچیده‌تر شود. پس قبل از این‌که دیر شود تصمیم درست را بگیر و دست به کار شو.

 

شهریور

همه وقت و انرژی‌ات را برای کار نگذار. کمی هم به خودت برس و سعی کن فرصتی برای استراحت و تفریح داشته باشی وگرنه فرسوده می‌شوی و به زودی قدرت کار کردن را از دست می‌دهی.

 

مهر

برای تو پیاده روی کردن خیلی مهم است. سعی کن روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی کنی. این هم به سلامت جسمانی تو کمک می‌کند و هم این‌که باعث می‌شود فشارهای روانی‌ات کمتر شود.

 

آبان

شاید احساس تنهایی کنی اما هرگز به خاطر این احساس با افراد غریبه وارد گفت‌وگو درباره مسائل شخصی و خصوصی‌ات نشو چون ممکن است از رازهای تو سوء‌استفاده کنند و در نهایت برایت گران تمام شود.

 

آذر

مراقب عکس‌هایی که از خودت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به اشتراک می‌گذاری باش. این محیط‌ها آلبوم خانوادگی نیستند و ممکن است افراد ناصالح به این عکس‌ها دسترسی پیدا کنند و برایت مشکل ساز شوند. این مشکل ممکن است برای اطرافیان‌ات هم پیش بیاید پس به آنها هم تذکر بده.

 

دی

اگر از رفتار کسی ناراحت شدی به جای این‌که کینه به دل بگیری، قهر کنی یا پشت سر او حرف بزنی سعی کن در کمال آرامش و متانت به خودش تذکر بدهی. به احتمال زیاد کل موضوع یک سوء‌تفاهم است که خیلی ساده رفع خواهد شد.

 

بهمن

کاری نکن که دیگران علیه تو جبهه بگیرند. بعضی مواقع ممکن است حق با تو باشد اما چون بیان مناسبی نداری دیگران حق را به طرف مقابل‌ات می‌دهند. در این جور مواقع سعی کن خیلی آرام و منطقی صحبت کنی و از کوره در نروی وگرنه بازی را می‌بازی.

 

اسفند

در خیابان یا محل کار یا... شرایطی پیش می‌آید که با افراد ناشناس هم‌کلام می‌شوی. در ظاهر با هم تفاهم دارید اما مراقب باش خیلی با احتیاط صحبت کنی و حرفی نزنی که باعث ایجاد دردسر برایت شود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 8 اردیبهشت: به ظاهر همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت و می‌توانی در زندگی چند پله پیشرفت کنی اما ممکن است خودت این شرایط را با تصمیم‌گیری‌های نسنجیده خراب کنی یا احتمال دارد با کاهلی فرصت‌ها را از دست بدهی. پس حواس‌ات به این آسیب‌ها باشد چون ممکن است ضربه به تو وارد شود که جبران اش دشوار باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.