2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 7 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد شنبه 7 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

خیلی از استرس‌هایت بی‌دلیل است. وقتی ناگهان دچار اضطراب می‌شوی سعی کن درباره آن موضوع خوب فکر کنی. آن وقت خواهی دید نگرانی‌ات بی‌دلیل است. باید تلاش کنی از نظر روحی و روانی شرایط مناسب‌تری را برای خودت فراهم کنی.

 

اردیبهشت

نگران آینده نباش. این جمله هرگز به این معنی نیست که به فکر آینده نباشی بلکه منظور این است که وقتی هنوز اتفاقی نیفتاده و تو از آینده چیز زیادی نمی‌دانی چه دلیلی دارد بی‌خود خودت را نگران کنی و دلشوره بگیری. مطمئن باش طرز تفکر تو در نوع اتفاقاتی که در زندگی‌ات رخ می‌دهد تاثیر دارد.

 

خرداد

مثبت اندیشی. تو به این خیلی نیاز داری. افکارت مرتب سراغ مسائل منفی می‌رود. هر وقت در این شرایط قرار گرفتی با خودت تکرار کن دلیلی ندارد روی موضوعات تمرکز کنی. سعی کن به اتفاقات خوب بیندیشی و به خودت روحیه و قوت قلب بدهی.

 

تیر

به خودت اعتماد کن. تو می‌توانی کارهای مثبت و بزرگی انجام بدهی. کارهایی که خیلی‌ها توانایی انجامش را ندارند. بنابراین دلیلی ندارد مرتب خودت را سرزنش کنی یا بترسی که نکند از عهده کاری برنیایی.

 

مرداد

ممکن است از شغل‌ات احساس نارضایتی کنی اما به هر حال باید این وضعیت را تحمل کنی و چاره دیگری نداری. باید مراقب باشی موقعیت کاری‌ات را به خطر نیندازی. به هر حال این منبع درآمد تو است و به آن احتیاج داری.

 

شهریور

هفته خوبی در پیش خواهی داشت. همه چیز رو به راه است و خبرهای خوشی خواهی شنید که روحیه‌ات را بسیار تقویت خواهد کرد. همیشه سعی کن نکات مثبت هر اتفاق را ببینی و روی نقاط منفی تمرکز نکنی.

 

مهر

امروز روز تو است. ممکن است در هفته گذشته سختی‌هایی کشیده باشی اما شروع هفته را به فال نیک بگیر و با انرژی و روحیه بالا به کارهایت برس. همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

 

آبان

مراقب باش کار نسنجیده‌ای انجام ندهی. همیشه قبل از هر کاری خوب فکرهایت را بکن. نباید جو گیر شوی و دست به کاری بزنی که هنوز همه ابعاد و جوانبش را نمی‌دانی. خیلی احتیاط کن.

 

آذر

موقع خروج از خانه حواس‌ات کاملا جمع باشد. حادثه هرگز از قبل خبر نمی‌کند. مراقب باش در خانه همه نکات ایمنی را رعایت کرده باشی. در خارج از خانه هم حواس‌ات جمع باشد. مراقب باش کسی از رمز کارت‌هایت باخبر نشود.

 

دی

وقت خودت را با موبایل هدر نده. چشم به هم بزنی روز تمام می‌شود و می‌بینی کلی کار عقب مانده داری. طوری برنامه‌ریزی کن که هر روز کمی از وابستگی‌ات به تلفن همراه کمتر شود. باور کن این طور به نفع خودت است.

 

بهمن

وقتی در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌گیری به جای این‌که خودت را ببازی سعی کن روحیه‌ات را حفظ کنی و با درایت تصمیم درست را بگیری. تو آنقدر باهوش هستی که بتوانی گره‌های پیچیده را باز کنی.

 

اسفند

امروز می‌تواند روز خوبی برای شروع برنامه‌های تازه‌ات باشد. البته یادت باشد وقتی برنامه‌ای می‌ریزی به آن پایبند باشی و بعد از مدتی ان را فراموش و رها نکنی. همیشه در برنامه‌ریزی‌هایت احتمال وقوع حوادث پیش‌بینی نشده را هم در نظر بگیر تا کارهایت یکدفعه بی‌سر و سامان نشود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 7 اردیبهشت: امسال باید خیلی به روابطی که با دیگران برقرار می‌کنی توجه کنی. باید بتوانی افراد صالح را از میان آنها انتخاب کنی و از معاشرت با کسانی که ممکن است به تو ضربه بزنند پرهیز کنی. سعی کن برای کارهایت برنامه دقیق و مرتبی داشته باشی تا بتوانی از وقت به نحو احسن بهره ببری.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.