2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

اگر قصد داری برنامه تازه‌ای را شروع کنی حالا وقت مناسبی است البته باید به خودت قول بدهی به این برنامه پایبند باشی و بعد از مدتی آن را فراموش و رها نکنی. در این صورت موفقیت‌های بزرگی در انتظارت است.

 

اردیبهشت

از ایجاد تغییر در زندگی‌ات نترس. اتفاقا بعضی مواقع هیچ راهی جز تغییر دادن سبک و روش زندگی وجود ندارد. درست است که حالا به این شرایط عادت کرده‌ای و تغییر دادن اینها برایت سخت است اما به هر حال چاره‌ای نداری جز این‌که بعضی تغییرات را بپذیری.

 

خرداد

موفقیت آسان به دست نمی‌آید. خیلی بیشتر از اینها باید زحمت بکشی و تلاش کنی. درست است که بعضی‌ها همه چیز را به شانس ربط می‌دهند اما واقعیت است که موفق‌شدن یا شکست خوردن تو به تلاش و از طرفی دانش و آگاهی‌های خودت بستگی دارد.

 

تیر

این‌که هر بار شکست‌هایت را گردن دیگران یا شرایط بیندازی دردی از تو درمان نمی‌کند بلکه باعث می‌شود هیچ وقت به فکر چاره نیفتی و نتوانی راه درست را پیدا کنی. بهتر است با چشم باز و کاملا هوشیار همه چیز را تجزیه و تحلیل کنی تا نقاط ضعف خودت را بیابی و بتوانی آنها را جبران کنی.

 

مرداد

برای جبران هیچ وقت دیر نیست. خیلی‌ها هدف‌ها داشتی که به آنها نرسیده ای. اشکالی ندارد. همین حالا دوباره شروع کن. این بار سعی کن برنامه‌ریزی کامل و دقیقی انجام بدهی. این بار به احتمال زیاد موفق خواهی شد.

 

شهریور

وقت آن رسیده است که یک پله دیگر بالا بروی. تا همین حالا هم زندگی خوب و درخوری داری اما به هر حال آدم‌ها باید در زندگی به سمت بالا حرکت کنند و هر روز به پیشرفت‌های تازه ای برسند. پس از همین حالا خودت را برای حرکت‌های بعدی اماده کن.

 

مهر

هرگز بی‌گدار به آب نزن. تا وقتی از چیزی مطمئن نشده‌ای و همه جوانب را بررسی نکرده‌ای کار تازه ای را شروع نکن. چون ممکن است با مشکلات پیش‌بینی نشده زیادی مواجه شوی و موقعیت فعلی‌ات هم به خطر بیفتد.

 

آبان

از شرایطی که در آن قرار داری احساس رضایت نداری و فکر می‌کنی می‌توانستی جاهای خیلی بهتری باشی اما این نوع نگاه اصلا درست نیست. اگر خوب دقت کنی می‌بینی تو هم نعمت‌های زیادی در زندگی داری ولی قدرشان را نمی‌دانی و از آنها لذت نمی‌بری. با این طرز تفکر در هر موقعیتی که باشی همیشه احساس نارضایتی خواهی کرد.

 

آذر

یک اتفاق خیلی مهم خواهد افتاد. کلی پول پیدا می‌کنی. در قرعه‌کشی برنده می‌شوی. خوشبخت خواهی شد. زندگی‌ات از این رو به آن رو می‌شود. نه همه اینها دروغ است. این اتفاقات نخواهد افتاد.اگر می‌خواهی به جایی برسی باید خودت روی پای خودت بایستی. از ارتباط نزدیک با افرادی که به هر دلیلی حس بدی در تو ایجاد می‌کنند و مانع تلاش و حرکت تو می‌شوند پرهیز کن.

 

دی

خودت را برای موقعیت تازه آماده کن. فرض کن اگر قرار باشد از شرایطی که الان داری یک پله بالاتر بروی و کمی پیشرفت کنی چه کارهایی باید انجام بدهی و چه تغییراتی در زندگی‌ات باید ایجاد کنی. از همین حالا خودت را برای این تغییرات آماده کن.

 

بهمن

سعی کن با آدم‌های منفی‌نگر مراوده نداشته باشی. آدم‌هایی که مدام از یاس و ناامیدی صحبت می‌کنند یا از تو به خاطر هر کار و رفتاری ایراد می‌گیرند و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس‌ات می‌شوند فقط به تو ضربه خواهند زد. به جای آن سعی کن با افرادی دوستی کنی که روحیه‌ات را بالا می‌برند و حس خوبی به تو می‌دهند.

 

اسفند

تو مسئول زندگی دیگران نیستی. هر کسی حق دارد درباره نحوه زندگی خودش تصمیم بگیرد. پس بیش از اندازه در کارهای دیگران دخالت نکن. حتی اگر آن فرد دوست صمیمی تو یا اعضای خانواده و فامیل باشند. تو فقط می‌توانی نظر خودت را بگویی و مشورت بدهی اما تصمیم‌گیری با خود آنها است.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 5 اردیبهشت: سعی کن برنامه کاملی برای امسال خودت بریزی. همه چیز را دقیق تعیین کن و به خودت قول بده آن را مرحله به مرحله اجرا کنی. در این صورت امسال سالی خواهد بود که به موفقیت‌های زیادی می‌رسی اما با زندگی باری به هر جهت و بی‌برنامه فقط زمان را از دست می‌دهی. موضوع بعدی سلامت تو است. خیلی باید مراقب سلامتی‌ات باشی. به تغذیه‌ات برس و ورزش را از یاد نبر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.