2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 4 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 4 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

دست از شماتت خودت بردار. درست است که به خیلی از چیزهایی که می‌خواستی نرسیده‌ای و درست است که در زندگی اشتباهاتی داشته‌ای اما اگر قرار باشد مرتب خودت را توبیخ کنی دچار مشکلات بزرگی خواهی شد و فرصت‌های آینده را هم از دست می‌دهی.

 

اردیبهشت

زمان ساختن فرا رسیده است. شکست‌های قبلی را فراموش کن و به پیروزی‌های آینده فکر کن. زمان مناسبی است برای این‌که زندگی تازه‌ای بسازی و دنبال خواسته‌هایت بروی.

 

خرداد

خواسته‌هایت را سرکوب نکن. باید برای چیزهای موردعلاقه خودت وقت بگذاری . این طوری به خودت احترام گذاشته‌ای و از طرفی از نظر روانی هم در وضعیت مطلوبی قرار می‌گیری و سختی‌های زندگی را راحت‌تر تحمل می‌کنی.

 

تیر

اگر خوب فکرهایت را کرده و همه جوانب را سنجیده‌ای وقت آن است که دست به کار شوی و به سمت هدفی که در ذهن‌ات داری حرکت کنی. مطمئن باش با تلاش و پشتکار به نتیجه دلخواه  خودت می‌رسی.

 

مرداد

زندگی همیشه بر وفق مراد نیست. ناکامی و شکست هم بخشی از زندگی است اما باید یاد بگیری خودت را در این شکست‌ها نبازی و بدانی که این هم دوره‌ای است که می‌گذرد و فراموش می شود. به آینده فکر کن.

 

شهریور

آینده روشن و درخشان است. روحیه خودت را بالا نگه دار و اعتماد به نفس‌ات را حفظ کن. روزهای خوبی از راه خواهند رسید و تو طعم آسایش را خواهی چشید.

 

مهر

گرفتاری‌هایی داشته‌ای که به زودی تمام می‌شود. فقط باید کمی درایت به خرج بدهی و مشکلات را با برنامه‌ریزی حل کنی. تو توانایی بیرون آمدن از شرایط سخت و بحرانی را داری. فقط روحیه خودت را حفظ کن.

 

آبان

دوره و زمانه طوری نیست که به هر کسی چشم بسته اعتماد کنی. پس کمی بیشتر مراقب اطرافیان‌ات باش و خیلی ساده حرف‌های آنها را باور نکن. شاید برخی کارهای آنها فقط ظاهرسازی باشد. مراقب باش از این ناحیه ضربه نخوری.

 

آذر

تو در زندگی از خیلی‌ها جلوتر هستی و می‌توانی باز هم پیش بروی. امیدوار باش. آرامش خودت را در هر شرایطی حفظ کن. سعی نکن خودت را با دیگرانی که به ظاهر از تو برتر هستند مقایسه کنی. این کار هیچ نفعی برای تو ندارد. به زندگی خودت برس و سعی کن باز هم پیشرفت کنی.

 

دی

دیگران فقط بخشی از زندگی‌شان را به تو نشان می‌دهند. هیچ کس از غم و غصه‌هایش عکس و فیلم نمی‌گیرد بلکه همه وقتی جلوی دوربین می روند لبخند به لب دارند. پس بی‌دلیل به زندگی دیگران غبطه نخور و قدر نعمت‌هایی را که داری بدان.

 

بهمن

هرگز از خانواده‌ات غافل نشو. آنها بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه‌ تو در زندگی هستند. هرگز دیگران را به آنها ترجیح نده. در مواقع عصبانیت مراقب رفتار خودت باش و سعی کن خودت را کنترل کنی.

 

اسفند

اگر احساس می‌کنی در رابطه با موضوعی خاص به بن‌بست رسیده‌ای و نمی‌توانی تصمیم بگیری بهتر است نزد یک مشاور بروی و از او کمک بخواهی. این اصلا اتفاق بدی نیست و هر انسانی در زندگی باید در مقاطع مختلف از کمک روان شناسان و مشاوران بهره‌مند شود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 4 اردیبهشت: قرار نیست اتفاق عجیب و غریبی بیفتد و زندگی‌ات را زیر و رو کند. اگر می‌خواهی اتفاق خاصی در زندگی‌ات بیفتد باید خودت برای آن برنامه‌ریزی کنی و مقدماتش را فراهم کنی. وقتت را صرف دوستی‌های بی‌حاصل نکن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.