2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرنوشت باران شیخی ؛همچنان در هاله‌ای از ابهام

سرنوشت باران شیخی ؛همچنان در هاله‌ای از ابهام

10 روز از گم شدن باران هشت‌ساله می‌گذرد اما به رغم خبرهای اعلام‌شده توسط برخی مقامات استان مرکزی، وی هنوز به آغوش خانواده برنگشته است.

دوات آنلاین-10 روز از گم شدن باران هشت‌ساله می‌گذرد اما به رغم خبرهای اعلام‌شده توسط برخی مقامات استان مرکزی، وی هنوز به آغوش خانواده برنگشته است.

 

باران شیخی دختر هشت ساله اهل شهر مهاجران شهرستان شازند اراک است که ناپدید شدن او به یکی از موضوعات داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. شایعات و خبرهای ضدونقیضی درباره وضعیت باران شیخی منتشر شده و هنوز پس از 10 روز، سرنوشت وی در هاله‌ای از ابهام است.به گزارش مردم سالاری آنلاین،  باران آخرین بار در صبح روز ۲۴ فروردین از خانه خارج شد تا به مدرسه‌اش در خیابان اطلسی شهر مهاجران برود.

 

مدرسه تنها ۱۵۰ قدم با خانه باران و والدین وی فاصله دارد؛ با این حال، دختربچه هشت‌ساله در همین مسیر کوتاه ناپدید شده و تاکنون به خانه بازنگشته است. سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی، در روز پنج‌شنبه ۲۹ فروردین درباره  وضعیت باران شیخی گفت: «باران در سلامتی کامل به‌سر می‌برد. با اقداماتی که در حال انجام است امید است ظرف چند روز آینده شاهد بازگشت او به [آغوش] خانواده باشیم. شورای تامین و نیروی انتظامی در حال انجام اقدامات لازم هستند و امید است با هماهنگی و همکاری همه کسانی که با این موضوع در ارتباط هستند، مشکل برطرف و باران به آغوش خانواده برگردد.»

 

اما چند  روز از این اظهارت امیدوارکننده استاندار استان مرکزی می‌گذرد، با این حال هنوز وضعیت باران شیخی مشخص نشده و این امر بر ابهامات افزوده است. روز گذشته، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی درباره آخرین وضعیت پرونده باران شیخی گفت: «جزئیات ماجرای باران پس از پیدا شدنش گفته می‌شود، زیرا هم اکنون نمی‌توان سخنی از سرنوشت باران مطرح کرد. احتمال دارد هرگونه مصاحبه‌ای در این باره، فرایند پیدا شدن باران را پیچیده‌تر کند. جان انسان‌ها بیش از هر موضوع دیگری ارزشمند است و اطلاع‌رسانی به مردم در اولویت‌های بعدی قرار دارد؛ لذا هر اقدامی که باعث شود جان باران به خطر بیفتد، نباید انجام شود.» 

 

پلیس حتی اعلام نکرده است که آیا با یک پرونده آدم‌ربایی روبه‌رو هستیم یا خیر. در واقع، هیچ خبر رسمی در خصوص نحوه ناپدید شدن باران شیخی و محلی که او هم‌اکنون در آن جا قرار دارد، منتشر نشده است. انتشار نیافتن اطلاعات درباره  وضعیت باران شیخی، باعث شده  شایعات در فضای مجازی حرف نخست را بزند و این امر بر نگرانی خانواده باران افزوده است.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.