2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
افشای‌رازنوعروس2روز بعداز ازدواج

افشای‌رازنوعروس2روز بعداز ازدواج

راز زنی که 8 سال تمام به پسری برای عدم انتشار عکس‌های خصوصی‌اش باج می‌داد دو روز بعد از عروسی فاش شد.

دوات آنلاین-راز زنی که 8 سال تمام به پسری برای عدم انتشار عکس‌های خصوصی‌اش باج می‌داد دو روز بعد از عروسی فاش شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن همراه شوهر خود به پلیس فتا اردبیل مراجعه کرد و با بیان اینکه دیگر قادر به پنهان‌کاری نیست و به دلیل علاقه به همسر و زندگی‌شان می‌خواهد هر چه زودتر به زندگی طبیعی خود برگردد گفت: پسری از طریق تلگرام برایم مزاحمت ایجتاد و مرا تهدید می‌کند. رابطه دوستی من با این پسر ۸ سال قبل به مدت کوتاهی اتفاق افتاد و در این مدت با تهدیدات متهم با عذاب زندگی کردم و دیگر نمی‌توانم به این وضعیت ادامه بدهم.

 

پس از بررسی‌ها و اقدامات پلیس فتا، مشخص شد شاکی سال‌ها قبل با پسر جوانی دوست بوده و این رابطه دوستی منجر به تهیه تعدادی عکس خصوصی شاکی از سوی متهم شده و این عکس‌ها ابزاری برای اخاذی طلا، پول نقد و حتی سفته از سوی وی شده است؛ درنهایت کارآگاهان سایبری با روش‌های تخصصی ضمن کشف محل زندگی متهم ، وی را دستگیر کردند و به پلیس فتا استان انتقال دادند و پس از تکمیل پرونده مجرم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.