2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ترفند عجیب برای فرار از مهریه 180 سکه‌ای

ترفند عجیب برای فرار از مهریه 180 سکه‌ای

چند سال قبل در حالی که با خودروام رانندگی می کردم در یکی از خیابان های تهران با خودروی شاکی تصادف کردم و همین موضوع باعث آشنایی ماشد که در نهایت او مرا عقد موقت کرد.

دوات آنلاین-زنی که متهم است مردمسافربر را برای اخاذی ۵میلیون تومانی ربوده پس از دستگیری مدعی شد شاکی شوهر صیغه ای اش است که برای فرار از مهریه ۱۸۰ سکه ای اقدام به طراحی و اجرای یک سناریوی دروغین کرده است.

 

به گزارش جوان انگیزه مالی و بدست آوردن پول های هنگفت یکی از عواملی است که مجرمان به خاطر آن دست به آدم ربایی یا گروگانگیری می زنند که در نهایت نه تنها به هدف خود نمی رسند که در دام قانون هم گرفتار می شوند. از طرف دیگر افرادی هم پیدا می شوند که برای فرار از پرداخت بدهی یا تعهدی که نسبت به دیگران دارند نقشه آدم ربایی دروغین طراحی و اجرا می کنند که این افراد هم در تحقیقات پلیسی خیلی زود دستشان رو می شود.

 

پرونده تازه ای که در اداره پلیس مطرح شده درباره شکایت مردی است که مدعی است برای اخاذی از سوی زنی ربوده شده است.

 

پس از دستگیری متهم مشخص شد متهم زن صیغه ای شاکی بوده که مهریه ۱۸۰ سکه ای اش را به اجرا گذاشته و شاکی هم به اتهام آدم ربایی از او شکایت کرده است.

 

چندی قبل مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از زن جوانی به اتهام آدم ربایی و اخاذی میلیونی شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: ساعتی قبل زن جوانی را به عنوان مسافر سوار خودروام کردم. پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان زن جوان چاقویی از صندلی عقب به پهلویم گذاشت و تهدید کرد هر چقدر پول و اموال با ارزش دارم به او بدهم. از آنجایی که پولی همراه نداشتم او مرا مجبور کرد تا با دوستانم تماس بگیرم و از آنها بخواهم به حساب او پول واریز کنند. خیلی ترسیده بودم و با دوستانم تماس گرفتم که یکی از آنها مبلغ ۵میلیون تومان به کارت او واریز کرد و در ادامه زن ناشناس هم مرا با تهدید چاقو از خودروام به پایین پرت کرد و خودروام را سرقت کرد.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و شناسایی متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران خودروی شاکی را در خیابان خلوتی که رها شده بود کشف کردند.

 

مأموران در شاخه دیگر از تحقیقات صاحب حسابی که شاکی به آن پول واریز کرده بود شناسایی کردند که مشخص شد صاحب حساب زن جوانی به نام صفورا است. بنابراین مأموران صفورا را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند.

 

صفورا در بازجویی ها آدم ربایی را انکار کرد، اما وقتی باشاکی روبه رو شد راز این شکایت را برملا کرد. وی گفت: هشت سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگی از شوهرم جدا شدم و همراه دو دخترم زندگی تازه ای را شروع کردم. چند سال قبل در حالی که با خودروام رانندگی می کردم در یکی از خیابان های تهران با خودروی شاکی تصادف کردم و همین موضوع باعث آشنایی ماشد که در نهایت او مرا عقد موقت کرد. پس از این زندگی مشترک ما آغاز شد تا اینکه مدتی پیش او با دخترم مشاجره لفظی کرد و به او فحاشی کرد که تصمیم گرفتم از او جدا شوم و پس از آن در دادگاه مهریه ۱۸۰ سکهام را اجرا گذاشتم و شاکی محکوم به پرداخت شد و طبق حکم دادگاه هر ماه یک سکه یا پول آن را به حساب من واریز می کرد. او چند ماهی بود که پولی بابت مهریه به من نداده بود که چند روز قبل او را دیدم و تهدید کردم اگر به حسابم پول واریز نکند در دادگاه از او شکایت می کنم که مجبور شد ۵ میلیون تومان به حسابم واریز کرد. بعد از آن او نقشه آدم ربایی دروغین را طراحی کرده و از من به اتهام آدم ربایی شکایت کرده است تا مرا مجبور کند مهریه‌ام را ببخشم.

 

پس از طرح این ادعا مأموران تحقیقات خود را برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه آغاز کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.