2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخاذی با تهیه فیلم سیاه

اخاذی با تهیه فیلم سیاه

مردی که به بهانه سفارش خرید کانکس برای خانه اش، فروشنده را به خانه اش کشانده و بعد از تهیه فیلم سیاه از اواخاذی کرده بود، دستگیر شد.

دوات آنلاین-مردی که به بهانه سفارش خرید کانکس برای خانه اش، فروشنده را به خانه اش کشانده و بعد از تهیه فیلم سیاه از اواخاذی کرده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از فردی به اتهام اخاذی و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

 

با دستور قضایی بازپرس على ایcدموسی تحقیقات پلیسی از وی آغاز شد. شاکی به افسر تحقیق گفت: فروشنده کانکس هستم. پنج ماه پیش فردی برای خرید کانکس با من تماس گرفت و درباره قیمت آن پرس وجو کرد و بعد از توافق با وی برای بررسی متراژ آن به خانه اش رفتم. چند روز بعد با همسر خریدار تماس گرفتم که او خواست برای بررسی محل، به خانه شان بروم. در حال صحبت با آن زن بودم که شوهرش و مرد دیگری آمدند و مدعی شدند من مزاحم همسرش شده ام. دست و پایم را بستند .با گوشی تلفن همراه از من عکس و فیلم غیراخلاقی گرفتند. کارتم و رمز آن را گرفتند و ۶۲ میلیون تومان از حسابم اینترنتی برداشت کرده و بعد از چهار ساعت رهایم کردند.

 

مرد جوان ادامه داد: تهدیدم کردند اگرشکایت کنم، فیلم سیاه مرا در تلگرام منتشر می کنند، از ترس آبرویم سکوت کردم. دو ماه بعد از این ماجرا، همان مرد بخشی از آن فیلم سیاه را همراه پیامی برایم در تلگرام ارسال و خواست صدمیلیون تومان پول بپردازم درغیراین صورت دیر یا زود فیلم را در تلگرام منتشر می کند.

 

تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم و همدست او آغاز شدو دو روز پیش مرد اخاذ شناسایی و بازداشت شد.

 

او در بازجویی پلیسی به حبس غیرقانونی شاکی، اخاذی از وی و تهیه فیلم سیاه با تهدید به انتشار آن در تلگرام اعتراف کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.