2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سارقان مرد صاحبخانه را با شلیک گلوله کشتند

سارقان مرد صاحبخانه را با شلیک گلوله کشتند

همسر مقتول:با تهدید اسلحه از من خواستند تا هر چقدر طلا و پول دارم به آنها بدهم. در حالی که به شدت ترسیده بودم تمامی طلاها را از کمد برداشتم و به دو سارق مسلح دادم.

دوات آنلاین-سارقان مسلح پس از سرقت طلا از خانه ای در شمال تهران مرد صاحبخانه را با شلیک گلوله به قتل رساندند و از محل گریختند.

 

به گزارش جوان ساعت ۱۰ : ۳۰ صبح دیروز زنی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد دو سارق مسلح پس از دستبرد به خانه شان، شوهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل گریخته اند.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند.

 

مأموران در پاگرد طبقه اول و دوم مجتمع مسکونی با جسد خونین مرد ۶۳ساله ای به نام بهرام روبه رو شدند که با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.

 

نخستین بررسی ها نشان داد مقتول در تعقیب و گریز دو سارق مسلح که به خانه اش دستبرد زده اند به قتل رسیده است.

 

لحظاتی پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در رأس تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل به تحقیق پرداختند.

 

همسر مقتول در توضیح حادثه گفت: خانه ما در طبقه پنجم این ساختمان مسکونی است، همراه شوهرم در خانه نشسته بودیم که زنگ در خانه ما نواخته شد. ابتدا فکر کردیم یکی از همسایه ها پشت در آپارتمان ماست، به همین خاطر شوهرم در را باز کرد که ناگهان دو مرد مسلح به زور وارد خانه مان شدند. آنها همان ابتدا با شوکر ضربه ای به همسرم وارد کردند که همسرم به زمین افتاد و بعد با تهدید اسلحه از من خواستند تا هر چقدر طلا و پول دارم به آنها بدهم. در حالی که به شدت ترسیده بودم تمامی طلاها را از کمد برداشتم و به دو سارق مسلح دادم. آنها دقایقی بعد با طلاهای سرقتی از خانه ما فرار کردند که شوهرم به تعقیب آنها پرداخت و ناگهان صدای شلیک گلوله به گوشم رسید و دیدم که سارقان شوهرم را در پاگرد طبقه اول و دوم با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل گریخته اند.

 

همزمان با انتقال جسد مقتول برای انجام آزمایش های لازم به پزشکی قانونی مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان قاتل آغاز کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
حفاظ و قفل ضد دیلم 1398/01/24
طلا و اموال ارزشمند را توی گاوصندوق مجهز به قفل ضد زورگیری بذارید که در چنین مواقعی بشه کمکتون کرد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.